وزارت اطلاعات از کشته شدن چند نفر در آذربایجان غربی خبر داد

مقام ارشد وزارت اطلاعات آذربایجان غربی اعلام کرد که طی ۵۸ روز گذشته اعضاء سه «شبکه جاسوسی» که وارد ایران شده بودند

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام سه تیم «تروریستی داعش و سلفی» خبر داد - عکس از فانوس

مقام ارشد وزارت اطلاعات آذربایجان غربی اعلام کرد طی ۵۸ روز گذشته، سه «شبکه جاسوسی» که وارد ایران شده بودند، توسط ماموران این وزارت‌خانه شناسایی و منهدم شده‌اند.

مدیرکل اطلاعات این استان همچنین از شناسایی و انهدام سه «تیم تروریستی داعش و سلفی» که به‌ قصد «خرابکاری» مشغول فعالیت بوده‌اند خبر داده است.

این مقام امنیتی پیش‌تر در اظهارات خود از دستگیری ۲۸ نفر از «اراذل ‌و اوباش» این استان خبر داده بود که بنا به گفته او از ابتدای سال جاری تاکنون چهار نفر از آنها توسط مأموران وزارت اطلاعات کشته شده‌اند. این افراد که تاکنون هویتشان مشخص نشده است در شهرستان‌های ارومیه و خوی و طی درگیری با نیروهای امنیتی جان خود را ازدست‌داده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این اظهارات در حالی بیان شده که سردار خلیل‌زاده ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری از درگیری اعضاء قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران در آذربایجان غربی، با یک تیم هفت‌نفره «اشرار و ضد انقلاب» که قصد ورود به خاک ایران از خاک کشور ترکیه در منطقه مرزی شهر سلماس داشته‌اند، خبر داده بود.

او تأکید کرده بود در این درگیری تمامی اعضای این تیم و دو نفر از اعضاء بسیج شهر سلماس کشته شده‌اند.

چهارم اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز روابط‌عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران با انتشار تصاویری خبر از متلاشی شدن یک تیم «تروریستی» در سیستان و بلوچستان داد.

این قرارگاه سپاه اعلام کرد تیم موردنظر قصد انجام «عملیات تروریستی» در منطقه را داشته‌ که در رصد اطلاعاتی و کمین اعضاء قرارگاه قدس قرار گرفت.

به نظر می‌آید در ماه‌های ابتدایی سال جاری مقام‌های امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی به نسبت مدت مشابه در سال گذشته، اخبار بیشتری از شناسایی «گروه‌های تروریستی» در این کشور منتشر کرده‌اند.