قسمت ویژه سریال «فرندز»: لیدی گاگا، دیوید بکهام و جیمز کوردن هم می‌آیند

فهرست نام‌های شرکت‌کنندگان نشان می‌دهد جمع همه جمع است

فیلمبرداری قسمت ویژه به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود -LEE CELANO / AFP

در قسمت ویژه سریال «فرندز» (دوستان) تعدادی از ستارگان دنیای سرگرمی، از جمله لیدی گاگا، جیمز کوردن و ریس ویترسپون، حضور خواهند داشت.

شبکه «اچ‌بی‌او مکس» این خبر را روز پنجشنبه، هم‌زمان با اعلام تاریخ پخش قسمت ویژه (۲۷ مه برابر با ۶ خرداد) و رونمایی از اولین تبلیغ ویدئویی این سریال، اعلام کرد.

دیوید بکهام، جاستین بیبر و گروه ‌«بی‌تی‌اس» در کنار سیندی کرافورد، کارا دلوین، کیت هرینگتون، مندی کیلینگ و ملاله یوسف‌ زای حضور خواهند داشت.

ویترسپون قبلا در نقش جیل، خواهر ریچل گرین، در سریال فرندز بازی کرده بود. برخی دیگر از ستارگان مهمان نیز پیشتر در این سریال ایفای نقش کرده بودند، از جمله الیوت گولد در نقش پدر راس و مانیکا و کریستینا پیکلز که نقش مادرشان را بازی می‌کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لری هانکین، بازیگر نقش همسایه بالایی بداخلاق مانیکا، آقای هکلز و توماس لنون بازیگر نقش رندال، دوقلوی (مثلا) همسان جویی، نیز نقش خواهند داشت.

تام سلک، که یک زمانی نقش دوست‌پسر مانیکا، ریچارد برک، را داشت، جیمز مایکل تایلر (در نقش گانتر، پیشخدمت کافه سنترال پرک) و مگی ویلر (جنیس فراموش‌نشدنی) هم در این قسمت حضور خواهند داشت. 

خبر قسمت ویژه سریال فرندز نخستین بار در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ اعلام شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. این قسمت ماه گذشته در محل اصلی فیلمبرداری این سریال در بربنک، کالیفرنیا، ضبط شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی