پایان رسمی عزاداری سلطنتی برای شاهزاده فیلیپ

دوره عزاداری پس از آن پایان گرفت که ملکه در بیانیه‌ تولد ۹۵ سالگی خود، آنچه در دوره سوگواری بر وی گذشته را بازتاب داد

در دوره عزاداری، اعضا خانواده سلطنتی تنها در صورت صلاحدید ملکه اجازه داشتند وظایف رسمی خود را به انجام برسانند-NIKLAS HALLE'N / AFP

دوره رسمی عزاداری سلطنتی برای دوک ادینبورگ که در تاریخ نهم آوریل از دنیا رفت، جمعه، ۲۳ آوریل، به پایان می‌رسد. این بدان معنا است که مقام سلطنت و همه اعضای خانواده سلطنتی، به انجام وظایف رسمی خود به صورت معمول، باز خواهند گشت.

در دوره عزاداری، اعضا خانواده سلطنتی تنها در صورت صلاحدید ملکه اجازه داشتند وظایف رسمی خود را به انجام برسانند و در مراسم عزاداری و نیز در انظار عمومی، باید  لباس سیاه می‌پوشیدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این دوره، «شاهدخت رویال» [لقب شاهدخت آن، تنها دختر ملکه]، برای اجرای وظایف خود در مقام رئیس انجمن سلطنتی قایقرانی، که پیش از وی پدرش آن را برعهده داشت، روز چهارشنبه ۱۵ آوریل، برای بازدید از دو باشگاه قایقرانی به جزیره وایت سفر کرد. شاهدخت آن همچنین، باغ یادبود بیمارستان سلطنتی گلوسسترشایر را افتتاح کرد.

ملکه هم چهار روز پس از مرگ همسر خود، برای بزرگداشت ارل پیل، پیشکار ارشد دوک درگذشته که بازنشسته می‌شد، یک مراسم رسمی برگزار کرد. ارل پیل، پیش‌تر سمت لرد چمبرلین را در اختیار داشت. وی یک هفته پیش از مرگ دوک ادینبورگ در قلعه ویندزور، مسئولیت خود در اداره مراسم خاکسپاری را به جانشین خود، بارون پارکر، رئیس سابق سازمان جاسوسی ام‌آی ۵، سپرد.

اکنون که دوره عزاداری دو هفته‌ای به پایان رسیده است‌، همه اعضای خانواده سلطنتی نقش‌های رسمی خود را به طور عادی از سر می‌گیرند.

دوره عزاداری پس از آن پایان گرفت که ملکه در بیانیه‌ تولد ۹۵ سالگی خود، آنچه در دوره سوگواری بر وی گذشته را بازتاب داد. وی گفت: «گرچه خانواده ما در یک غم و اندوه شدید به سر می‌برد اما ادای احترام به شوهرم در بریتانیا، کشورهای مشترک‌المنافع و سراسر جهان، مایه تسلی خاطر ما بوده است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی