سگِ خشن بایدن مجازات می‌شود؟

دو سگ آقای بایدن، میجر و چمپ، به محل زندگی رئیس‌جمهوری منتقل شده‌اند، ولی آنها «به زودی» به کاخ سفید باز خواهند گشت.

میجر، کوچک‌ترین سگ رئیس‌جمهوری باعث وارد شدن جراحتی سطحی به «شخصی ناآشنا» شده است - عکس از توییتر  The First Dogs of the United States

کاخ سفید تایید کرد سگ بداخلاق جو بایدن به خاطر گاز گرفتن و مجروح کردن «فردی ناآشنا» با مجازات مرگ مواجه نخواهد شد.

یکی از خبرنگاران کاخ سفید، در یک مصاحبه مطبوعاتی روزانه از جن ساکی، سخنگوی دولت خواست به شهروندان آمریکا اطمینان خاطر دهد که میجر بایدن ۳ ساله به‌خاطر حمله خود به فرد مذکور کشته نخواهد شد.

خانم ساکی گفت: «قطعا میجر بایدن عضوی از این خانواده است و من می‌توانم به شما در این باره اطمینان خاطر دهم.»

خانم ساکی تایید کرد کوچک‌ترین سگ رئیس‌جمهوری باعث وارد شدن جراحتی سطحی به «شخصی ناآشنا» شد، چرا که او هنوز در حال آشنا شدن و تطبیق یافتن با محل زندگی جدید خود و افراد جدید بوده است. با وجود این، او از اظهارنظر در این باره که اگر شخص مذکور، بنا بر گزارش‌های پیشین، یکی از اعضای سرویس مخفی ایالات متحده بوده است، خودداری کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم ساکی گفت: «میجر از دیدن فردی ناآشنا تعجب کرد و به‌نحوی واکنش نشان داد که باعث وارد شدن جراحتی سطحی به آن فرد شد که تیم پزشکی کاخ سفید به آن رسیدگی کرد و او نیاز به مداوای بیشتر ندارد.»

گرچه دو سگ آقای بایدن، میجر و چمپ، به ایالت دلاور، محل زندگی رئیس‌جمهوری منتقل شده‌اند، ولی آنها «به زودی» به کاخ سفید باز خواهند گشت.

خانم ساکی گفت: «از پیش برنامه‌ریزی شده بود که در جریان دیدارهای آقای بایدن از پایگاه‌های نظامی کشور در هفته جاری، از این سگ‌ها توسط دوستان خانواده در دلاور نگهداری شود.»

گرچه عدم اجرای مجازات مرگ برای این سگ‌ها به این معنی است که نهایتا دوباره به کاخ سفید باز خواهند گشت، اما ممکن است که آنها هنگام بازگشت با این صحنه مواجه شوند که اختیار پرسه زدن آزادانه آنها در کاخ توسط گربه جدیدی محدود شده باشد. 

تصاویری از بیرون کاخ سفید تخت سگی را نشان می‌دهد که در کنار ساختمان رها شده است.

وقتی از خانم ساکی درباره وعده آقای بایدن مبنی بر گرفتن گربه‌ای برای کاخ سفید پرسیده شد، او پاسخ داد هنوز پاسخی در این زمینه ندارد.

او گفت: «من هیچ خبری درباره وضعیت این گربه ندارم ولی می‌دانیم که گرفتن این گربه در اینترنت غوغا به پا خواهد کرد.»

© The Independent

بیشتر از جهان