فرود سومین عنکبوت ماجراجو در سالن‌های سینما

چند شخصیت‌ محبوب فیلم‌های قبلی قرار است در «مرد عنکبوتی ۳» بازی کنند

«راهی به خانه نیست» عنوان تازه‌ترین فیلم از سری مرد عنکبوتی است - Kevin Winter/Getty Images/AFP
 

نام رسمی فیلم «مرد عنکبوتی ۳» فاش شد.

نام این فیلم که در حساب اینستاگرام تام هالند، ستاره آن، فاش شد، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) خواهد بود. این فیلم فقط در سالن‌های سینما و در حول‌وحوش کریسمس ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

قبل از پرده‌برداری از عنوان رسمی فیلم، چند نام جعلی برای آن از سوی بازیگران فیلم در جای جای رسانه‌های اجتماعی اظهار شده بود.

در ویدیویی که در اینستاگرام تام هالند منتشر شد، ستاره اول مرد عنکبوتی دیده می‌شود که از اتاق جان واتس، کارگردان فیلم، بیرون می‌آید در حالی که زندایا (که نقش ام‌جی را ایفا می‌کند) و جیکوب باتالون (که نقش ند را بر عهده دارد) منتظرش هستند.

زندایا می‌پرسد: «خب چی شد؟»

تام هالند می‌گوید: «دوباره نامی جعلی به ما داد. نمی‌دانم چرا به این کار ادامه می‌دهد.»

جیکوب باتالون می‌گوید: «نمی‌دانی؟ به نظر من که خیلی واضح است. تو همه چیز را لو می‌دهی.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تام هالند پاسخ می‌دهد: «من چیزی را لو نمی‌دهم! یک چیز را نام ببر که من لو داده‌ باشم.»

زندایا در پاسخ می‌گوید «نام آخرین فیلم»، که اشاره به حادثه‌ای دارد که طی آن تام هالند تصادفی عنوان فیلم قبلی مرد عنکبوتی یعنی «دور از خانه» را در حساب خود در رسانه‌های اجتماعی برملا ساخت.

عناوین جعلی سابقی که برای فیلم جدید استودیوی مارول و شرکت سونی در اینستاگرام پخش شد، شامل «مرد عنکبوتی: به خانه زنگ بزن» از طرف تام هالند، «مرد عنکبوتی: قسمتی از خانه» از طرف زندایا، و «مرد عنکبوتی: خانه ویران‌کن» از طرف جیکوب باتالون بود.

همان طور که قبلا گزارش شده است، چند تن از شخصیت‌های محبوب هواداران از فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی نیز قرار است در «مرد عنکبوتی ۳» هم حاضر شوند که باعث شده است طرفداران این فیلم فکر کنند آخرین نسخه آن شامل چند جهان موازی باشد.

آلفرد مولینا در نقش خود به عنوان دکتر اختاپوس (از فیلم‌های مرد عنکبوتی با بازی توبی مگوایر) حاضر خواهد شد و جیمی فاکس قرار است در نقش خود به عنوان الکترو (از فیلم‌های مرد عنکبوتی با بازی اندرو گارفیلد) ظاهر شود.

همچنین بندیکت کامبربچ که نقش «دکتر استرنج» را بازی می‌کند نیز قرار است در این فیلم دیده شود.

فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در ایالات متحده از ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱، و فقط در سینماها اکران خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فیلم