انصراف بی‌بی‌سی از گرفتن حق پخش مصاحبه شاهزاده هری و مگان مارکل

شبکه آی‌تی‌وی در صدر رقابت برای گرفتن حق پخش این مصاحبه قرار گرفته است

شاهزاده هری و مگان مارکل - Niklas HALLE'N / AFP

گفته می‌شود شبکه بی‌بی‌سی به گرفتن حق پخش مصاحبه اپرا وینفری با  شاهزاده هری و مگان مارکل، تمایلی ندارد.

شماره ویژه «اپرا» در ایالات‌متحده، نخستین مصاحبه دوک و دوشس ساکس از نوامبر سال ۲۰۱۷ است که از شبکه سی‌بی‌اس پخش خواهد شد.

یک منبع مطلع در بی‌بی‌سی به رسانه‌ها از جمله نشریه «ورایتی» گفت که این شبکه درصدد اخذ حق پخش این مصاحبه بر نخواهد آمد. موضع بی‌بی‌سی به معنای آن است که اکنون شبکه «آی‌تی‌وی» برای امتیاز پخش این مصاحبه پیشاپیش سایر رسانه‌ها قرار دارد؛ به‌ویژه آن که به گفته «ورایتی»، شبکه اسکای نیز از دور رقابت خارج شده است.

ایندیپندنت به منظور تأیید این خبر با بی‌بی‌سی تماس گرفته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سی‌بی‌اس در بیانیه‌ای فاش کرد که هری و مگان در این مصاحبه در مورد «امیدها و رویاهای آینده خود برای خانواده‌ای بزرگتر» و این که چگونه بازیگر سریال «سوتز» خود را با «زندگی زیر فشار شدید» وفق داد، صحبت کرده‌اند.

در اوایل ماه جاری، دوک و دوشس ساسکس اعلام کردند که در انتظار فرزند دوم خود هستند. نخستین فرزندشان، آرچی هریسون ماونت بتن-ویندزور، در سال ۲۰۱۹ متولد شد.

آن‌ها در گفت‌وگو با وینفری به تصمیمشان برای نقل‌مکان به آمریکا در سال گذشته هم اشاره می‌کنند. هری و مگان در سال ۲۰۲۰ اعلام کردند که از وظایف خود به‌عنوان اعضای ارشد خاندان سلطنتی کناره‌گیری و به کالیفرنیا نقل‌مکان خواهند کرد.

این مصاحبه در آمریکا هفتم مارس در ساعت هشت بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا، از شبکه سی‌بی‌اس پخش خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی