تیراندازی در نیواورلئان؛ تیرانداز و دو نفر دیگر کشته شدند

هنوز جزییات مربوط به انگیزه حادثه منتشر نشده است

نیروهای پلیس در حالی وارد مغازه اسلحه فروشی شدند که جسد یک نفر روی زمین افتاده است، حومه نیواورلئان، ۲۰ فوریه ۲۰۲۱ - MICHAEL DEMOCKER / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / GETTY IMAGES VIA AFP

پلیس آمریکا گفت که فردی وارد یک فروشگاه اسلحه و میدان تیراندازی در حومه نیواورلئان شده و به سوی مشتریان و کارمندان آتش گشوده است. در این حادثه، به جز تیرانداز، دو نفر دیگر هم به ضرب گلوله کشته شدند.

بر اساس گزارشی که آسوشیتدپرس منتشر کرده، دفتر کلانتر محل اعلام کرده که این تیراندازی حوالی ساعت ۱۴:۵۰ روز شنبه به وقت محلی در مغازه اسلحه‌فروشی جفرسون پاریش اتفاق افتاد.

کلانتر جوزف لوپینتو گفت که تیرانداز در ابتدا به دو نفر داخل مغازه حمله کرد و سپس به سمت چند نفر دیگر - اعم از کارمند یا مشتری فروشگاه - در داخل و خارج از ساختمان تیراندازی کرد. خارج از ساختمان، مردی در پشت نوار زرد پلیس دیده می‌شد که فریاد می زد: «پسرم کجاست؟»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لوپینتو گفت که دو نفر دیگر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند در شرایط پایداری قرار دارند و در بیمارستان بستری شدند. او گفت که در این حادثه چندین تیرانداز وجود داشت.

کلانتر در جریان جلسه کوتاهی با خبرنگاران گفت: «ما سعی داریم همه اطلاعات را جمع‌آوری کنیم.»

هنوز جزییاتی از انگیزه و دلیل حادثه منتشر نشده است. هیچ یک از کشته شدگان یا زخمی ها بلافاصله شناسایی نشده و جزییات حادثه همچنان نامشخص است.

با رسیدن شب، مقامات همچنان در محل حادثه به سر می‌برند.

بیشتر از جهان