در آستانه پرواز یک هواپیما مردی از بال آن بالا می‌رود

wikimedia

فیلمی از یک مرد پخش شده است که قبل از بلند شدن یک هواپیمای مسافربری در نیجریه، در حال بالارفتن از بال آن است. گفته می‌شود که این حرکت او باعث ایجاد وحشت در بین مسافران شده است.

این ویدیوی پرهیجان که از داخل هواپیما گرفته شده است، فردی را نشان می‌دهد که با زحمت خودش را از لبه موتور یک هواپیمای بوئینگ ٧٣٧ دور می کند و پس از ایستادن روی بال هواپیما، به طرف کابین قدم می‌زند. 

در فرودگاه لاگوس، در حالی که هواپیمای بوئینگ ٧٣٧ شرکت ازمان ایر آماده پرواز می‌شود، مردی از بال هواپیما بالا می‌رود.

این رویداد در یکی از پروازهای ازمان ایر در لاگوس، نیجریه، اتفاق افتاده است. به گفته خبرگزاری نیجریه (نان) این هواپیما در انتظار خلوت شدن باند برای پرواز بوده است که این مرد در حال بالارفتن از بال آن مشاهده می‌شود.

طبق گزارش این خبرگزاری، مشخص نیست که این فرد چگونه توانسته است «غیرقانونی» خودش را به هواپیما برساند؛ اگرچه در گذشته نیز چند مشکل امنیتی در فرودگاه مورتالا محمد پیش آمده است.

طبق گزارش‌ها، رفتار این مرد باعث ایجاد وحشت شده است و شماری از مسافران به دلیل نگرانی امنیتی، از خلبان و خدمه کابین خواسته‌اند که درهای هواپیما را باز کند تا خارج شوند.

هنریتا یاکوبو، مدیرکل امور شرکت‌ها در اداره فرودگاه‌های نیجریه، این حادثه را تایید کرد و گفت که فرد مذکور دستگیر شده است.

او اظهار داشت که این مسافر قاچاق، توسط مأموران امنیتی دستگیر شده و به تانگو سیتی، یک واحد امنیتی در داخل فرودگاه، انتقال یافته است.

جوزف آلبی، سخنگوی فرماندهی پلیس فرودگاه لاگوس، نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری نان، این حادثه را تایید کرد.

یک «منبع معتبر» به خبرگزاری نان گفته است که این فرد پس از دستگیری ادعا کرده که می‌خواسته به غنا سفر کند، اما حاضر نشده بگوید چگونه خودش را به محدوده پرواز فرودگاه رسانده است.

© The Independent

بیشتر از جهان