مراسم ازدواج در مالزی با حضور ۱۰‌‌ هزار نفر در خودروها

تنگکو محمد حافظ و اوشن آلاجیا مراسم ازدواج خود را روز یکشنبه برگزار کردند

 این زوج، برای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی ناشی از کرونا، به این ابتکار عمل دست زدند - STANLEY ESTRADA / AFP

زوجی در مالزی راهی منحصر به فرد پیدا کردند تا محدودیت‌های ویروس کرونا را که باعث لغو بسیاری از مراسم‌های بزرگ عروسی در سال جاری شد، دور بزنند. 

زوج تازه مزدوج، تنگکو محمد حافظ و اوشن آلاجیا مراسم ازدواج خود را در داخل خودروها برگزار کردند و حدود ده هزار نفر در عروسی آن‌ها حاضر شدند در حالی که همگی قوانین فاصله‌گیری در اجتماع این کشور را رعایت کردند. 

صبح یکشنبه، این زوج خارج از یک ساختمان بزرگ دولتی در شهر پوتراجایا در جنوب شهر پایتخت کوالالامپور نشستند و مهمانان به آهستگی با خودرو خود از جلوی آن‌ها عبور کردند و از پشت شیشه‌های بالا کشیده برای آنان دست تکان دادند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 مهمانان از چادری در نزدیکی این محل نیز غذا برای بردن با خود دریافت کردند. تنگکو عدنان تنگکو منصور، پدر داماد، از وزرای سابق مالزی است و تصاویری از این عروسی را روز یکشنبه در صفحه رسمی فیس‌بوک خود منتشر کرد. 

او با به اشتراک گذاشتن تصاویر این مراسم نوشت: «به من اطلاع داده شد که از صبح امروز بیش از ده هزار خودرو در محل حاضر شده‌اند. من و خانواده‌ام خیلی مفتخر هستیم. ممنون از همه شما به خاطر درک بالا و پیروی از توصیه‌های جاری که در این مراسم در خودروی خود شرکت کردید و از آن پیاده نشدید.» 

حدود سه ساعت طول کشید تا تمام افراد مشتاق با ماشین خود از جلوی این زوج تازه مزدوج عبور کنند. تحت قوانین جدید در زمینه محدودیت‌های بیماری عالم‌گیری جاری در این کشور، جمع شدن تا ۲۰ نفر برای مراسم عروسی مجاز است. مالزی تاکنون بیش از ۹۳ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا و حدود ۲۳۰ مرگ حاصل از آن را ثبت کرده است. 

عروسی این زوج تنها یک روز بعد از آن اتفاق افتاد که دادگاه عالی مالزی تنگکو عدنان تنگکو منصور را در اتهام فساد گناهکار یافت.

© The Independent

بیشتر از زندگی