«شتز کریک» و «وراثت» جایزه‌های امی را درو کردند

مراسم امی ۲۰۲۰ برای اولین بار در تاریخ ۷۲ ساله این جایزه، به شکل مجازی برگزار شد

سریال «شتز کریک» از همان آغاز به عنوان ستاره مراسم خوش درخشید- VALERIE MACON / AFP

مراسم اهدای جوائز امی ۲۰۲۰، که برای اولین بار تاکنون به شکل مجازی برگزار شد، شبی به یاد ماندنی بود، و طی آن سریال «شتز کریک» توانست هفت جایزه را درو کند.

این سریال کمدی ساخته دن لوی، از همان آغاز به عنوان ستاره مراسم خوش درخشید، چرا که دن لوی و ستاره‌های اصلی سریال، یعنی کاترین اوهارا، و اوجین لوی، از جمله کسانی بودند که جایزه نصیبشان شد.

مجموعه تلویزیونی «وراثت» نیز برنده دیگر شب مراسم بود، و جس آرمسترانگ سازنده آن، جایزه بهترین سریال را با خود به خانه برد. نطق او در هنگام دریافت جایزه، در واقع یک رشته نکوهش خطاب به دونالد ترامپ، بوریس جانسون و دیگران بود.

پال مزکل، از مجموعه تلویزیونی «مردم عادی»‌، رقابت در رشته بهترین بازیگر مرد در دسته‌بندی سریال را به مارک روفالو، «می‌دانم این‌قدر درست است» واگذار کرد، و زندایا از مجموعه «یوفوریا»‌ در رقابت در رشته بهترین بازیگر زن، از اولیویا کلمن، در سریال «تاج»‌ سبقت گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مراسم امی ۲۰۲۰ برای اولین بار در تاریخ ۷۲ ساله این جایزه، به شکل مجازی برگزار شد.

جیمی کیمل، برای سومین بار میزبان مراسم بود. بخشی از مراسم به شکل از راه دور بود، چرا که اغلب نامزدها از راه دور در آن شرکت داشتند و تندیس جوائز قرار است مستقیما به در خانه‌هایشان تحویل داده شود.

با وجود این، کیمل در مرکز استیپل، در لس‌آنجلس، و در مقابل کمترین شمار مخاطبان ممکن، اجرای مراسم را برعهده گرفت. در این کار، چهره‌هایی چون جنیفر انیستون، و تریسی الیس راس، برای معاونت در کار اجرا کیمل را روی صحنه همراهی می‌کردند.

در این آدرس می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به مراسم امی را بخوانید.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر