برادر قاضی منصوری: ادعای خودکشی برادرم را قبول ندارم

جسد رویت شده، «اما هنوز احراز هویت نشده» است

برخلاف ادعای پزشکی قانونی، خانواده قاضی منصوری میگویند هنوز جسد را احراز هویت نکرده‌اند. عکس از همشهری

پس از آن که غلامرضا منصوری، قاضی سابق قوه‌ قضائیه، در رومانی جان باخت، جنجال‌های بسیاری در رابطه با این ماجرا شکل گرفت.

بر اساس کیفرخواست منتشر شده در پرونده اکبر طبری، غلامرضا منصوری به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه متهم شده بود. البته پس از افشای ماجرا در دادگاه، مشخص شد که غلامرضا منصوری از ایران گریخته است. بر اساس شواهد به دست آمده او در آلمان بوده و پس از مدتی به رومانی سفر کرده است.

اما در پی درخواست او برای بازگشت به ایران، خبر می‌رسد که غلامرضا منصوری در هتل محل اقامتش درگذشته است. در پی این ماجرا، مرگ او «خودکشی» اعلام می‌شود.

اما خانواده غلامرضا منصوری ارتکاب خودکشی توسط او را قبول ندارند.

در همین رابطه برادر قاضی منصوری با اشاره به گزارش دادستانی رومانی که به خودکشی غلامرضا منصوری اشاره دارد، اطلاعات جدیدی را افشا کرد. او اعلام کرد که قاضی منصوری دو روز در سفارت ایران در رومانی حضور داشته، اما سفارت در روند بازگشت او به کشور، کارشکنی کرده است.

وی همچنین اعلام کرد که به دلیل عملکرد سفیر ایران در رومانی که قاضی منصوری را تحویل پلیس داده، «از او شکایت می‌کنیم».

وی همچنین در ادامه توضیحات خود در مورد موضوع «خودکشی» قاضی منصوری، افزود که جسد قاضی منصوری هنوز تحویل خانواده او نشده و آنها همچنان منتظر دریافت نتیجه آزمایش هستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این در حالی است که رئیس سازمان پزشکی قانونی پیشتر اعلام کرده بود که جسد تحویل خانواده منصوری شده است. اما برادر قاضی منصوری در این رابطه گفت که جسد رویت شده، اما هنوز توسط ما «احراز هویت» نشده است.

برادر آقای منصوری که در هیچ گزارشی به نام او اشاره نشده است معتقد است که رومانی کم‌هزینه‌ترین راه را انتخاب کرده و به همین دلیل قتل را خودکشی عنوان کرده است.

پیشتر نیز برادر غلامرضا منصوری، خواهان رسیدگی به پرونده «ترور» برادرش شده بود. این به معنای آن است که خانواده آقای منصوری موضوع را خودکشی نمی‌دانند.

بیشتر از