پسر ارشد دونالد ترامپ، جو بایدن را «هیولای دریاچه نس» خواند

دونالد ترامپ جونیور: سیاست‌های بایدن رشد اقتصادی ما را متوقف خواهد کرد

پسر ارشد ترامپ که هم‌نام پدر است سیاست‌های جو بایدن را به چپ افراطی نزدیک می‌بیند - CHIP SOMODEVILLA / Getty Images via AFP

دونالد ترامپ جونیور، فرزند رییس جمهور ترامپ، در اظهاراتی که هدفش به تصویر کشیدن جو بایدن به عنوان یک رادیکال افراطی بود، او را «هیولای دریاچه نِس» خواند. 

پسر ارشد آقای ترامپ ضمن قرار دادن نامزد ۷۷ ساله حزب دموکرات در موضع چپ افراطی، ادعا کرد آقای بایدن درصورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، برای عملی کردن برنامه‌هایش شهروندان آمریکا را مجبور به پرداخت  مالیات‌های سنگینی خواهد کرد.  

او گفت: «بایدن وعده می‌دهد تا آن وجوه را از جیبتان بیرون بکشد و در آن برکه (هیولای نس) نگاهدارد. 

اما با توجه به این که بایدن أساسا هیولای درچه نس است، این امر معنی می‌دهد.» 

برای دموکرات‌ها، آقای ترامپ ۴۲ ساله یکی از منفورترین شخصیت‌های دنیای ترامپ است. با وجود این، در حلقه شخص رئیس جمهور کمتر شخصی به اندازه دونالد ترامپ جونیور محبوب است. 

به همین دلیل، در نخستین شب کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه که جز رییس جمهور ترامپ سخنگوی بلندپایه چندانی پای تریبون نرفت، اظهارات فرزند ارشد او نطقی کلیدی محسوب می‌شود.  

او گفت: «امشب این جا گرد آمده‌ایم تا در مورد داستان بزرگ آمریکا صحبت کنیم. درباره کشوری حرف بزنیم که دوستش داریم. قلمرو فرصت‌ها، قهرمان‌ها و عظمت. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تنها چند ماه پیش ما شاهد به حقیقت پیوستن رویای آمریکایی برای اکثر شهروندانمان بودیم… و بعد به لطف حزب کمونیست چین ویروس به جانمان افتاد. رئیس جمهور به فوریت وارد عمل شد و سفر میان آمریکا و چین را متوقف کرد.» 

فرزند آقای ترامپ افزود: «جو بایدن و متحدان دموکراتش پدر مرا نژادپرست و بیگانه‌هراس می‌خوانند. آن‌ها صلاح سیاسی را به امنیت و حفاظت از مردم آمریکا ترجیح می‌دهند.» 

نطق پسر ارشد دونالد ترامپ به عنوان بخشی از اظهاراتی دیده می‌شود که هدف آن تصویر کردن رقیب سیاسی پدرش در انتخابات نوامبر به عنوان کسی است که آمریکا را به سوی دنیایی تاریک می‌کشد. 

دونالد ترامپ جونیور افزود: «سیاست‌های چپ‌گرایانه بایدن رشد اقتصادی ما را متوقف خواهد کرد. او از هم اکنون درباره تعطیل مجدد کشور سخن می‌گوید. این دیوانگی است. 

دموکرات‌ها ادعا می‌کنند کارگرند، اما درتمام طول همه‌گیری کرونا در چارچوب قانون امدادهای کرونا درصدد دادن تخفیف‌های مالیاتی به میلیونر‌ها در ایالات تحت کنترل دموکرات‌ها بوده اند و بعد پدرم را به خاطر لغو مالیات بر دستمزدها برای طبقه متوسط سرزنش می‌کنند.» 

او گفت: «در واقع، اگر فکرش را بکنید، به نظر می‌رسد تمام سکوی اقتصادی جو بایدن برای خرد کردن زنان و مردان کارگر طراحی شده است.»

© The Independent

بیشتر از جهان