محمدرضا شجریان در بیمارستان جم بستری شد 

استاد شجریان در پی افت سطح هوشیاری بستری شده است

روابط عمومی بیمارستان جم تهران اعلام کرد که «علت بستری شدن استاد محمد رضا شجریان در این بیمارستان، اختلالات ریوی ناشی از بیماری قلبی وی است.» - عکس از رسانه‌ها

بیمارستان جم با انتشار اعلامیه‌ای خبر داد که محمدرضا شجریان «با افت سطح هوشیاری، افت فشار خون، شوک سپتیک در بخش مراقبت‌های ویژه» بستری شده است و تحت نظر تیم پزشکی قرار دارد.

محمدرضا شجریان، استاد آواز، برای چندمین بار پس از اعلام ابتلا به بیماری سرطان در بیمارستان بستری شد. او در پیام نوروزی خود در سال ۹۵، اعلام کرد که در ۱۵ سال اخیر درگیر بیماری خاصی بوده است و با «میهمان ۱۵ ساله‌ای» سال‌هاست که آشناست که «به دستور او» موهای سرش را کوتاه کرده است. 

از آن تاریخ، فعالیت های هنری او قطع شد و بارها در بیمارستان بستری شده است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پس از انتشار شایعاتی درباره وضعیت سلامتی او، در اسفند ماه سال گذشته روابط عمومی بیمارستان جم تهران اعلام کرد که «علت بستری شدن استاد محمد رضا شجریان در این بیمارستان، اختلالات ریوی ناشی از بیماری قلبی وی است.» 

 در پی آن، همایون شجریان از علاقه‌مندان پدرش خواست که اخبار سلامتی ایشان را تنها از حساب کاربری او در اینستاگرام دنبال کنند.  او  تصویری از نمایشگر علایم حیاتی پدرش منتشر کرد و نوشت: «عزیزان دل، به همان دلایلی که امشب در جمع شما نازنینان شرح دادم، در این چند سالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایطشان، از این که کسی بخواهد ملاقاتشان کند پرهیز داشته‌اند.»

بیشتر از فرهنگ و هنر