رودی جولیانی در صحنه مصاحبه قلابی به پلیس زنگ زد

این سیاستمدار ۷۶ ساله آمریکایی هدف یکی از شوخی‌های ساشا بارون کوهن کمدین بریتانیایی قرار گرفت

ساشا بارون کوهن کمدین بریتانیایی (سمت راست) در حال حاضر در حال ضبط فصل جدیدی به نام «آمریکا کیست» است-VALERIE MACON / AFP

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک ادعا می‌کند که هدف یکی از شوخی‌های ساشا بارون کوهن، قرار گرفته است. 

این سیاستمدار ۷۶ ساله به نشریه «پیج سیکس» گفت که او در این شوخی، قرار بوده در مصاحبه‌ای در منهتن شرکت کند تا درباره بحران ویروس کرونا صحبت کند، ولی اوضاع به سرعت از کنترل خارج شد و جولیانی به پلیس تلفن زد. 

جولیانی گفت:‌ «یک نفر وارد شد، که یک لباس صورتی عجیب که به نظر من، یک لباس تراجنسیتی‌ها بود، به تن داشت. یک بیکینی صورتی رنگ و توری به تن داشت و روی آن یک بلوز شفاف پوشیده بود که غیرعادی به نظر می‌رسید. ریش داشت، پاهایش عریان بود، و چیزی نبود که به نظر من جذاب به نظر برسد.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«این فرد با جیغ و فریاد وارد شد، و همان موقع بود که فکر کردم این باید یک مسخره‌بازی یا کلاهبرداری باشد، بنابراین جریان را به پلیس خبر دادم و او فرار کرد.» 

پلیس به صحنه رسید، اما هیچ جرمی اتفاقی نیفتاده بود و کسی بازداشت نشد. 

جولیانی با اذعان به این که در ابتدا این بازیگر را نشناخت، گفت:‌ «بعد متوجه شدم این حتما باید ساشا بارون كوهن بوده باشد. یاد همه افرادی افتادم که قبلا فریبش را خورده بودند و از خودم احساس رضایت کردم چون در دامش نیفتادم.» 

ایندیپندنت از کوهن دعوت کرد تا در این‌باره ابراز نظر کند. 

به نظر می‌رسد که این کمدین بریتانیایی در حال حاضر در حال ضبط فصل جدیدی به نام «آمریکا کیست» باشد. او هفته گذشته به ورود به یک رویداد راستگرایان افراطی و تحریک مخاطبان به خواندن آهنگ‌های نژادپرستانه متهم شد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر