پیغام‌های عاشقانه دیوید و ویکتوریا بکهام برای سالگرد ازدواجشان

دیوید و ویکتوریا بکهام بیست‌و‌یکمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند

تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام و همچنین تعدادی از دوستان مشهور آنها، به این زوج سالگرد ازدواج شان را تبریک گفته‌اند-CARL DE SOUZA / AFP

دیوید و ویکتوریا بکهام، در۲۱مین سالگرد ازدواجشان، با به اشتراک گذاشتن عکس‌های قدیمی در اینستاگرام، به یکدیگر ادای احترام کردند.

در روز ۴ ژوئیه سال ۱۹۹۹ دیوید بکهام و ویکتوریا ادامز پس از یک رابطه دو ساله، در قصر لوترل استون در ایرلند ازدواج کردند.

این زوج که همه آنها را «شیک و قابل تحسین» می‌نامند، چهار فرزند در رده‌های سنی ۸ تا ۲۱ سال دارند.

به افتخار ۲۱مین سالگرد ازدواج شان هر دوی آنها، هم فوتبالیست سابق و هم طراح مد، ترکیبی از عکس‌های احساسی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند که یادآور لحظات مهم رابطه‌شان بود.

در پست ویکتوریا که با آهنگی از التون جان به نام «آن طور که تو امشب به من می‌نگری»، ترکیب شده بود، ویکتوریای ۴۶ ساله تصاویر قدیمی ازدواجشان، حضورشان بر فرش قرمز مراسم‌ها و تعطیلات و همچنین تصاویری با فرزندانشان را به نمایش گذاشت.

این عضو سابق اسپایس گرلز نوشت: «سالگرد ازدواج مبارک دیوید. نمی‌توانم باور کنم که از زمان «بله گفتن‌مان» ۲۱ سال گذشته است.»

«چهار فرزند، چهار سگ و شادمانی بسیار و من هر روز بیشتر از روز قبل عاشقت هستم.»

دیوید در توضیحش به زمانی اشاره کرد که قبل از شروع رابطه عاشقانه خود با ویکتوریا، او در تلویزیون دیده بود.

دیوید ۴۵ ساله اظهار داشت: «خوب من ۲۳ سال داشتم و با گری نویل در اتاقی نشسته بودیم و تلویزیون هم اسپایس گرل را نشان می‌داد من به طرف او برگشتم و گفتم اوه من از آن دختر که لباس مشکی گربه‌ای پوشیده خوشم می‌آید.»

«چه کسی فکرش را می‌کرد که که بعد از این همه سال ما ۲۱مین سالگرد ازدواج‌مان را جشن بگیریم و۴ فرزند زیبا و عالی داشته باشیم. ممنونم و سالگرد ازدواج مبارک، عاشقت هستم.»

پست دیوید عکس‌ها و ویدئوهایی از ویکتوریا بعد از زایمان در بیمارستان و یا با فرزندانشان و یا رقصشان در آشپزخانه منزل را نشان می‌داد.

این ویدئو همچنین حاوی قطعه‌ای از آهنگ اسپایس گرلز به نام «بگو که آنجایی» بود و نشان می‌داد که این دختر شیک اسپایس گرلز جلوی گروه و روبه‌روی دوربین ایستاده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تعداد بی‌شماری از کاربران اینستاگرام و همچنین تعدادی از دوستان مشهور آنها، به این زوج سالگرد ازدواج شان را تبریک گفته‌اند.

اما بانتن یکی از اعضای سابق اسپایس گرلز نوشت: «عاشق شما هستم رفقا!»

فوتبالیست بازنشسته روبی کین نوشت: «سالگرد ازدواج‌تان مبارک دوستان» جیان کارلو جیامتی شریک موسس خانه مد ولنتینو نوشت:«تبریک ویکتوریا و دیوید عزیز!!!»

سه پسر این زوج بروکلین، رومئو و کروز هم پست‌هایی را به افتخار سالگرد ازدواج پدر و مادر خود در اینستاگرام به اشتراگ گذاشتند.

© The Independent

بیشتر از زندگی