وان‌پلاس از عرضه گوشی جدید خود در ماه آینده خبر داد

دستگاه جدید اول در اروپا و هند عرضه خواهد شد

مدیر وان‌پلاس در مراسم عرضه وان‌پلاس ۷ در بنگلور، مه ۲۰۱۹- MANJUNATH KIRAN / AFP 

وان‌پلاس تایید کرد که مشغول تولید گوشی هوشمند جدید و ارزانی است، ولی از جزئیات این دستگاه هنوز چیزی اظهار نشده است.

پیت لاو، مدیر اجرایی این شرکت، در وب‌نوشتی در یک «فوروم» توضیح داد که آن شرکت، «ویژگی‌های برتر و دست اول گوشی‌های خود را به خط تولید گوشی هوشمند جدید و ارزان‌تری خواهد آورد.»

دستگاه جدید اول در اروپا و هند عرضه خواهد شد و در سپس در تاریخ دیگری در آینده، وارد بازار آمریکای شمالی می‌شود.

در آن وب‌نوشت همچنین آمده است که رهبری تیم طراحی گوشی هوشمند جدید بر عهده پاول یو، رئیس طراحی محصولات سخت‌افزاری شرکت، خواهد بود.

بسیاری از جزئیات گوشی جدید هنوز پشت پرده است، ولی آقای لاو در پیامی که برای رسانه‌ها نوشت، تاکید داشت که برخلاف آنچه «بعضی افراد گمان می‌کنند»، این طرح «اقدامی واکنشی برای بازگشت به ریشه‌های خود» نیست.  

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «هدف ما همیشه این است که بهترین و روزآمدترین محصولات را بسازیم که بهترین تجربه را برای کاربر فراهم آورد در مقایسه با سایر محصولات، قیمتی ارزان‌تر داشته باشد. و از آنجا که «ریشه» ما دقیقا در طراحی و تولید بهترین گوشی‌های هوشمند است، به نظر من این گوشی هم بخشی از راهبرد ما در چارچوب ارزش بالایی است که محصولات وان‌پلاس ارائه می‌دهند.»

در همین حال، وان‌پلاس یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام به راه انداخت که «OnePlusLiteZThing» نام دارد.

این اقدام احتمالا اشاره‌ای به مدل‌های «لایت» و «زی» است که هر دو به عنوان اسم‌های گوشی جدید شایعه شده‌اند.

این حساب خصوصی تاکنون ۴ بار مطالبی منتشر کرده است که یکی از آنها تنها یک رمز «مورس» بود که با رمزگشایی، معلوم شد یعنی «ژوئیه».

در مطلب دیگر آمده است: «مدتی می‌گذرد از آخرین باری که کاری اینچنین کردیم. ولی فکر می‌کنیم از آنچه به زودی می‌آید، خوش‌تان خواهد آمد. متاسفانه در حال حاضر هیچ خبر دیگری برای شما نداریم. ولی اگر خبری داشته باشیم، آن را اول همین جا منتشر خواهیم کرد، مگر آن که محصول عرضه نشده خود را در میخانه جا بگذاریم.»

پیش از این، نمونه‌هایی از گوشی‌های تازه آیفون اپل (پیش از عرضه به بازار) در بارها جا مانده‌ بودند.

طراحان اکس‌دی‌ای گزارش کرده‌اند که گوشی جدید و ارزان وان‌پلاس احتمالا صفحه نمایش ابر آمولد ۶.۵۵ اینچی با نرخ تجدید ۹۰ هرتزی دارد، و همچنین از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵ SoC و پشتیبانی از سیستم ۵جی به اضافه حافظه موقت (رم) ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

آخرین گوشی ارزان وان پلاس، گوشی وان‌پلاس اکس بود که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و قیمت آن ۲۴۹ دلار بود.

© The Independent

بیشتر از جهان