زندگینامه مگان مرکل و شاهزاده هری تابستان منتشر خواهد شد

عنوان این کتاب «دستیابی به آزادی» است

زندگینامه دوک و دوشس ساسکس که قرار است اواخر امسال منتشر شود، نوید می دهد که "داستان واقعی" این زوج را روایت کند.

«دستیابی آزادی» عنوان کتابی درمورد هری، مگان و ساختن خانواده سلطنتی مدرن در طی دو سال گذشته است که توسط خبرنگاران سلطنتی امید اسكوبی و کارولین دوراند به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب که توسط هارپر کالینز منتشر می شود ، به بررسی چگونگی پیش رفتن مگان و شاهزاده هری در زندگی سلطنتی، در طول رابطه شان، از عروسی آنها در ماه می سال ۲۰۱۸، تا تصمیم آنها مبنی بر کناره گیری از فعالیت به عنوان خانواده سلطنتی در ژانویه امسال می پردازد.
 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ناشر کتاب که قرار است آن را در تاریخ سه‌شنبه ۱۱ اوت ۲۰۲۰ منتشر کند، اظهار داشت که این اثر "دسترسی منحصر به فرد" به  این زوج ساسکسی را ارائه می دهد.

هارپر کالینز اظهار داشت: «دستیابی به آزادی» برای اولین بار، فراترازعناوین خبری، جزئیات ناشناخته ای از زندگی هری ومگان با یکدیگر را افشا می کند، مواردی نظیر بسیاری از شایعات و تصورات غلط، که هر دوی این زوج را به ورطه مشکلات کشانده است.»

ناشر توضیح می دهد كه نویسندگان كتاب، اسكوبی و دوراند، "اعضای گروه منتخبی از خبرنگارانند كه موضوعات خانواده سلطنتی انگلیس ومسائل مربوط به آنها را پوشش می دهند" و به همین دلیل از معدود افرادی هستند که "شاهد زندگی این زوج جوان بوده اند."

هارپر کالینز می گوید: «دستیابی به آزادی، کتابی است که با دسترسی منحصر به فرد و مشارکت افراد نزدیک به این زوج، به رشته تحریر در آمده است و در واقع  پرتره ای صادقانه، نزدیک و آشتی طلبانه، از یک زوج با اعتماد به نفس، تأثیرگذار و آینده نگر است که از جدال با سنت نمی هراسند و مصمم هستند که یک مسیر جدید به دور از کانون توجه بوجود آورند و آن ایجاد میراثی بشردوستانه است، که تغییری عمیق در جهان ایجاد کند."

اسكوبی در گفتگو با هارپر بازار (یک مجله)، خاطر نشان کرد كه «اتفاقات زیادی از زمانی که او و دوراند برای اولین بار نوشتن كتاب را آغاز كردند، افتاده است.»

وی گفت: «پیچ وخم هایی بوجود آمده است که فکر می کنم هیچ کس انتظار آن را نداشت. حتی هری و مگان به سهم خودشان با واقعیت های خود مبارزه کردند.»

«اما درطی مسیر شاهد آن بوده ام که چطور یک زوج به اعتقادات خود وفادار مانده و در برابر سختی ها ایستادگی می کنند.»

اسكوبی اظهار داشت كه این زندگینامه «نسخه واقعی زندگی آنها را به دور از سروصدای عناوین رسانه ها وعدم صداقتها» به نمایش می گذارد.

وی گفت: «اگرچه داستان آنها تا حد زیادی  پشت دیوارهای کاخ اتفاق افتاده است، اما سفر آنها برای ایجاد یک زندگی هدفمند و آزاد، آن چیزی است که همه ما با آن در ارتباط هستیم.»

کتاب «دستیابی به آزادی» در حال حاضر برای پیش سفارش در آمازون با ۲۰ پوند با جلد گالینگور و ۹.۹۹ پوند برای نسخه کیندل ( kindle) در دسترس است.

هفته گذشته، یک قاضی در دادگاه عالی لندن بخشی از ادعای دوشس ساسکس را مبنی بر حمله به حریم شخصی، در پرونده خود علیه روزنامه آسوشیتدپرس، رد کرد.

دوشس درحال جدال با چندین مقاله منتشر شده درفوریه ۲۰۱۹ است که در آن محتویات نامه خصوصی ارسال شده توسط او به پدر نه چندان صمیمی اش، منتشر شده است.

این دو مقاله در «میل آن ساندی» وسه مقاله هم توسط «میل آنلاین» منتشر شد.

قاضی، آقای جاستیس واربی، در دادرسی مقدماتی بعد از شنیدن اینکه ناشر تنها بخش هایی از نامه را منتشر کرده است، اتهام «رفتار نادرست» به ناشر را رد کرد.

در ماه آوریل، دوک و دوشس ساسکس اعلام کردند که دیگر با بسیاری از روزنامه های تبلوید انگلستان همکاری نخواهند کرد و اظهار داشتند که خودشان را همچون ارز اقتصادی «طعمه برای کلیک» (تبلیغاتی که با کلیک کردن و جذب بیینده کسب در آمد میکنند) عرضه و تحریف نخواهند کرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی