موفقیت «دیزنی پلاس»: پنجاه میلیون مشترک 

سیاست‌های قرنطینه ویروس کرونا باعث افزایش مشتری‌های تمام سرویس‌های استریمینگ شده است 

دیزنی پلاس یک شبکه اینترنتی است که برای تماشای فیلم‌، سریال‌ و مستندهای تولید شده توسط دیزنی در نوامبر ۲۰۱۹ ساخته شده‌ است- REUTERS/Dado Ruvic

شبکه «دیزنی پلاس» در عرض دو ماه موفق شده تعداد مشترکان خود را در سطح جهان دو برابر کند و به بیش از ۵۰ میلیون نفر برساند.

این پلاتفرم در ماه مارس در دسترس بینندگان در بریتانیا قرار گرفت. پیش از آن در ماه نوامبر در آمریکا آغاز به کار کرده بود. 

در ماه فوریه ۲۶.۵ میلیون نفر مشترک این شبکه شده بودند، اما ورود آن به بریتانیا، سایر بخش‌های اروپا و هند در چند هفته گذشته باعث شده این عدد به بیش از ۵۰ میلیون برسد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سیاست‌های قرنطینه ویروس کرونا، مردم را در سراسر جهان مجبور کرده در خانه بمانند و تمامی شبکه‌های عمده استریمینگ در چند هفته گذشته شاهد افزایش تماشاگران خود بوده‌اند. 

هدف اولیه روسای شرکت دیزنی پس از آغاز این شبکه استریمینگ که رقیب نت‌فلیکس و آمازون پرایم است، رسیدن به ۶۰ تا ۹۰ میلیون مشترک تا سال ۲۰۲۴ بود. اما ظرف یک روز پس از آغاز به کار در ماه نوامبر در آمریکا به ۱۰ میلیون مشترک رسیدند.

شبکه «دیزنی پلاس» امکان تماشای مجموعه‌های ساخت دیزنی همچون «مندلورین» و «موزیکال دبیرستانی» و همچنان بیش از ۵۰۰ فیلم قبلی دیزنی را فراهم می‌کند. 

رقیب دیزنی پلاتفرم استریمینگِ «نتفلیکس» است که بیش از ۱۶۷ میلیون مشترک دارد. 

© The Independent

بیشتر از زندگی