ویروس کرونا؛ هتلی در جزیره تنریف قرنطینه شد

در تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس، به گردشگران اجازه خروج از اتاق هایشان داده نمی‌شود

گردشگران در بالکن هتل کاخ کوستا ادج اچ۱۰ در جزیره تنریف- DESIREE MARTIN / AFP

پس از آزمایش مثبت یکی از مهمانان در ابتلا به ویروس کرونا، هتلی در جزیره تنریف قرنطینه شد.

صدها تن از گردشگران در حال حاضر در این هتل واقع در جزایر قناری قرنطینه شده‌اند و در حال آزمایش شدن برای این ویروس توسط مقامات اسپانیایی هستند.

رسانه‌های محلی این هتل را  کاخ کوستا ادج اچ۱۰ (H10 Costa Adeje Palace) معرفی کرده‌اند که هتلی چهار ستاره در جنوب غربی جزیره تنریف است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک دکتر ایتالیایی که شش روز گذشته را در این هتل بوده، ظاهرا به این ویروس مبتلا شده است. این ویروس تاکنون بیش از ۲ هزار نفر را کشته و بیش از ۸۰ هزار نفر را در سراسر دنیا مبتلا کرده است.

رسانه‌های محلی گزارش کرده‌اند در تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کووید۱۹، جلوی خروج مهمانان از اتاق‌هایشان گرفته شده است.

یکی از مهمانان بریتانیایی به اسکای نیوز (Sky News) گفت به آنها گفته شده در اتاق خویش باقی بمانند.

دکتر مذکور که اهل منطقه لومباردی ایتالیا است ظاهرا در حال حاضر در بیمارستانی محلی در قرنطینه به سر می‌برد. این مورد سومین مورد ابتلا به ویروس کرونا در اسپانیا است.

جزیره تنریف مقصد محبوبی برای تعطیلات گردشگران بریتانیایی است. سالانه حدود ۵ میلیون نفر از این جزیره دیدار می‌کنند.

در اروپا، ایتالیا بالاترین آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارد.

وزارت امور خارجه ایتالیا می‌گوید دولت دستور قرنطینه ده شهر کوچک در منطقه لومباردی را داده است: شهرهای کودونیا، کستلون دآدا، کسلپوسترلنیو، فامبیو، مالئو، سومالکلیا، برتونیکو، ترانوا دیی پسرینی، کستل گراندو و سن فیورانو. این شهرها به طور عمده در جنوب شرقی شهر میلان قرار دارند. همچنین شهر دیگری در منطقه ونتو با نام وو یوجانئو نیز قرنطینه شده است که در جنوب ویچنزا قرار دارد.

© The Independent

بیشتر از جهان