جزئیات زندگی و ازدواج دوقلوهای به هم چسبیده هنسل

بر اساس گزارش رسانه ها، یکی از دوقلوهای به هم چسبیده هنسل، ازدواج‌کرده است

 دوقلوهای به‌هم‌چسبیده ابی و بریتنی هنسل و جاش بولینگ-Facebook

به گزارش نشریه میرر و براساس اخبار و یافته‌ها، ابی هنسل۳۴ ساله، معلم مدرسه و ستاره سابق یک برنامه تلویزیونی واقع‌نما، در سال ۲۰۲۱ با جاش بولینگ، پرستار و سرباز  سابق ارتش ایالات‌متحده، ازدواج کرده است.

نمایه فیس‌بوک هنسل‌ها تصویر دوقلوهای به‌هم‌چسبیده ابی و بریتنی هنسل در لباس عروسی است، درحالی‌که بولینگ با کت‌وشلوار خاکستری جلوی آن‌ها ایستاده و دستانشان را گرفته است.

این دوقلوها اکنون معلم کلاس پنجم هستند و در مینه‌سوتا، جایی که به دنیا آمده و بزرگ ‌شده‌اند، زندگی می‌کنند.

در صفحه فیس‌بوک بولینگ نیز تصاویری شاد از او در کنار دوقلوها در حال بستنی خوردن و سفر دیده می‌شود. او از رابطه قبلی‌اش دختری هشت‌ساله دارد که آن‌ها را در کارهای خانه یاری می‌کند.

این دو خواهر به‌هم‌چسبیده «دیسفالی» هستند، شکل نادری از دوقلوزایی با دو سر مجزا و بدن مشترک. شریان‌ خونی آن‌ها و اندام‌ پایین کمرشان نیز مشترک است. ابی بازو و پای راست را، و بریتنی قسمت چپ را کنترل می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش نشریه میرر از زمانی که خبر ازدواج پخش شد، دو خواهر با انبوهی از سوالات درمورد روابط عاشقانه‌شان مواجه‌ شدند، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها مایل‌اند این بخش از زندگی‌شان را نسبتا خصوصی نگه دارند. بریتنی در مصاحبه‌ای گفت: «جهان نیازی ندارد که بداند ما چه کسی را می‌بینیم، چه می‌کنیم و چه زمانی می‌خواهیم این کار را انجام دهیم.»

پس از حضور در برنامه «اپرا»، زندگی هنسل‌ها در تلویزیون واقع‌نمای TLC  مستند و ساخته شد. این سریال آن‌ها را درحالی‌که برای فارغ‌التحصیلی از کالج بتل مینه‌سوتا آماده می‌شدند و بعدا در سفر به اروپا دنبال کرد.

این دوقلوها در اولین قسمت از این سریال هشت قسمتی گفتند: «به دلایل روشنی همه از زمان تولد درمورد ما کنجکاو بودند؛ اما والدینمان نگذاشتند که ما این وضعیت را به بهانه‌ای بدل کنیم. ما جوری بزرگ شدیم که باور داریم می‌توانیم هر کاری را انجام دهیم.»

 

 

آن‌ها همچنین درباره نحوه هماهنگ کردن فعالیت‌های روزانه در کنار یکدیگر گفتند، از آماده شدن برای مهمانی گرفته تا برداشتن مواد غذایی از قفسه‌های آشپزخانه.

ابی گفت: «وقتی نوبت تصمیم‌ گرفتن است، بیشتر اهل مصالحه‌‌ایم. نوبتی تصمیم می‌گیریم. می‌خواهیم طوری پیش برویم تا هر دو راضی باشیم و یک حد وسط رضایت‌بخش پیدا کنیم.»

زندگی ابی و بریتنی پیش‌فرض‌ها و پیش‌داوری‌ها را کنار می‌زند. آن‌ها در روز تولد ۱۶ سالگی‌شان امتحان رانندگی را با موفقیت پشت سر گذاشتند، هر کدام با یک مدرک از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند و در سریال واقع‌نمای خود در سفر اروپا سوار موتورسیکلت شدند.

پزشکان در زمان تولد این دو امکان جدا کردن دوقلوها را مطرح کردند، اما پدر و مادر آن‌ها، پتی و مایک، پس ‌از اینکه روشن شد احتمال کمی وجود دارد که هر دو بتوانند از این عمل جان سالم به در ببرند از این جراحی منصرف شدند.

مایک در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۱ گفت: «چطور می‌توانید از بین این دو یکی را انتخاب کنید؟»

در همان مصاحبه او همچنین از احتمال ازدواج ابی و بریتنی گفت. در آن زمان آن‌ها از پدرشان درباره اینکه اگر یک روز شوهرشان را پیدا کنند چه خواهد شد سوال می‌کردند.

مایک می‌دانست دوقلوهای به‌هم‌چسبیده دیگری نیز ازدواج کرده‌اند، و با خودش فکر می‌کرد چرا نه؟ او گفت: «آن‌ها دختران خوش‌قیافه‌ای‌اند. شوخ‌اند. هرچیزی ممکن است برایشان پیش ‌آید، تنها تفاوتشان با دیگران این است که آن‌ها با هم هستند.»

 

 

دلیل علمی تولد دوقلوهای به‌هم‌چسبیده

دوقلوهای به‌هم‌چسبیده دو جنین کاملا شکل‌گرفته‌اند که به هم متصل‌اند. تولد دوقلوهای به‌هم‌چسبیده بسیار نادر است، هنگامی که زیگوت‌ (ترکیب اسپرم و تخمک) شروع به شکافتن می‌کند، اما کاملا از هم باز و جدا نمی‌شود. نتیجه تولد دوقلوهای همسانی است که احتمالا یک یا چند عضو مشترک دارند. اگر تخمک روز هفتم پس از لقاح شکافته شود، خطر ایجاد دوقلوهایی با اعضای مشترک وجود دارد.

دوقلوهای به‌هم‌چسبیده ممکن است به شکل‌های مختلفی به هم وصل باشند؛ از قسمت شکم، سینه، سر یا قسمت‌های دیگر. این روزها ممکن است بتوان برخی دوقلوهای به‌هم‌چسبیده را از هم جدا کرد، اما چنین امکانی همیشه وجود ندارد. جدا کردن دوقلوهای به‌هم‌چسبیده تصمیمی است که پس از مشاوره با گروه پزشکی به والدین واگذار می‌شود.

تولد دوقلوهای به‌هم‌چسبیده در هر ۵۰  هزار بارداری تنها یک‌بار اتفاق می‌افتد.

بیشتر از زندگی