نهایی شدن طلاق مایلی سایرس و لیام همسورث

ازدواج این زوج مشهور کمتر از یک سال دوام داشت

طبق اسناد دادگاه، یک قاضی در لس‌آنجلس حکم نهایی طلاق این زوج مشهور را صادر کرده است - ANGELA WEISS / AFP

طلاق مایلی سایرس و لیام همسورث، پنج ماه پس از آن که جدایی‌شان را اعلام کردند، نهایی شده است.

مایلی سایرس و لیام همسورث نخستین بار سر فیلم‌برداری فیلم آخرین ترانه اثر سال ۲۰۱۰ نیکلاس اسپارکس، آشنا شدند و به مدت یک دهه رابطه‌ای پر فراز و نشیب داشتند.

این زوج در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۸ طی مراسم کوچکی در شهر نشویل ایالت تنسی ازدواج کردند و سایرس لباس عروسی نفیسی به تن داشت که ویوین وستوود، طراح مد بریتانیایی طراحی کرده بود.

اما هشت ماه بعد از ازدواج خبر رسید که سایرس و بازیگر فیلم «عطش مبارزه» تصمیم به جدایی گرفته‌اند و بعد در خبرها آمد که همسورث به خاطر «اختلافات حل‌ناشدنی» تقاضای طلاق داده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طبق اسناد دادگاه، یک قاضی شهر لس‌آنجلس در روز سه‌شنبه ۲۸ ژانویه ۲۰۲۰ حکم نهایی طلاق این زوج مشهور را صادر کرده است.

همسورث در ژانویه ۲۰۱۹، یک ماه پس از ازدواج‌شان در مورد روز عروسی‌شان گفت، «روزی واقعاً زیبا و عالی» بود.

این هنرپیشه ۳۰ ساله هنگام شرکت در همایش جی‌دی یو.اس.ای گالا، در کالیفرنیا، که به افتخار استرالیایی‌های مشهور حوزه سرگرمی، ورزش و فرهنگ برگزار می‌شود، درباره رابطه‌شان حرف زد.

ستاره فیلم «روز استقلال: بازخیز» هنگام مصاحبه روی فرش قرمز درباره چند و چون رابطه‌شان در گذر ۱۰ سال توضیح داد.

او گفت: «از یک طرف می‌توان گفت تغییر زیادی رخ نداده است و از طرف دیگر می‌توان گفت رخ داده است. در کل محشر بوده است و خیلی از آن خوشم می‌آید.»

سایرس پس از جدایی از همسورث، با کیتلین کارتر، ستاره برنامه‌های واقع‌نمای تلویزیون، رابطه برقرار کرد و سپس با کودی سیمپسون، شریک کنونی زندگی‌اش، رابطه عاطفی برقرار کرد.

خواننده بنگرز در اکتبر ۲۰۱۹ به صورت علنی به منتقدانی پاسخ داد که گفته بودند تندروی کرده است.

سایرس در توییتر نوشت: «می‌دانم مردم با رابطه قبلی من ارتباط عاطفی دارند، زیرا احساس می‌کنند از اول در جریان آن بوده‌اند. به نظرم به همین دلیل است که مردم همیشه احساس می‌کنند به زندگی من پیوند خورده‌اند، چون پیش چشم‌شان بزرگ شده‌ام.»

در ادامه این توییت آمده است: «اما من الان بزرگ شده‌ام و بزرگسالی هستم که انتخاب‌هایم را با شناخت حقیقت/جزئیات/واقعیت انجام می‌دهم. مردم فقط دیده‌های‌شان در اینترنت را می‌دانند.»

سایرس قبلاً در واکنش به شایعات، فریب دادن همسورث را تکذیب کرده و گفته بود: «خیلی از چیزها را می‌توانم بپذیرم، اما این را که ازدواجم به خاطر فریبکاری پایان یافته است، نمی‌پذیرم.»

او افزود: «لیام و من ده سال با هم بودیم. قبلاً گفته‌ام و الان هم می‌گویم که لیام را دوست دارم و همیشه دوست خواهم داشت.»

© The Independent

بیشتر از زندگی