دختر آنجلینا جولی هم وارد صنعت سینما و تئاتر شد

آنجلینا جولی که تهیه‌کنندگی نمایش موزیکال «بیگانگان» را بر عهده دارد، ویوین جولی‌ـ‌پیت ۱۵ ساله را به‌عنوان دستیارش استخدام کرده است

آنجلینا جولی و فرزاندانش در اکران فیلم «جاودانگان» در لندن، ۲۷ اکتبر ۲۰۲۱‌ـ Tolga Akmen/AFP

گزارش‌ها حاکی از آن است که آنجلینا جولی دختر ۱۵ ساله‌اش، ویوین جولی‌ـ‌پیت، را به‌عنوان دستیارش در نمایش موزیکال «بیگانگان» استخدام کرده است. آنجلینا جولی تهیه‌کننده اصلی اقتباس موزیکال از «بیگانگان» اثر اس‌ئی هینتون است، که قرار است در تئاتر برادوی روی صحنه برود.

جولی ویوین را از شوهر سابقش، همکار برنده اسکار، برد پیت، دارد که از هم جدا شده‌اند. این اولین بار خواهد بود که مادر‌-‌دختر دو نفری با هم همکاری می‌کنند، و اولین ورود علنی ویوین به صنعتی خواهد بود که والدین مشهورش را ستاره سینما کرد. با وجود این، مادرش می‌گوید دخترش ترجیح می‌دهد کار اولش را به‌جای اینکه در کانون توجه و زیر نورافکن صحنه باشد، از پشت صحنه شروع کند.

این بازیگر برنده اسکار در بیانیه‌ای به «اینترتینمنت تونایت» توضیح داد: «ویو من را یاد مادرم [مارشلین برتراند] می‌اندازد که تمرکزش روی این نیست که مرکز توجه باشد بلکه حامی خلاقیت دیگران باشد. او در مورد تئاتر خیلی دقیق و جدی است و سخت کار می‌کند تا بهتر بفهمد چطور مشارکت کند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک منبع نزدیک به بازیگر «جاودانگان» به اینترتینمنت تونایت گفت جولی دخترش را «از وقتی کوچک بود» به تماشای نمایش می‌برد و علاقه او به تئاتر موزیکال را تقویت می‌کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دختر آنجلینا جولی پس از آنکه همراه مادرش به نمایش افتتاحیه اقتباس موزیکال «بیگانگان» در لا جوا پلی‌هاوس در سن‌دیگو رفت، «عاشقش شد».

«آنجلینا و ویوین پس از آن، اس‌ئی هینتون را ملاقات کردند، که وقتی این رمان را نوشت تقریبا هم‌سن‌و‌سال ویوین بود.» این منبع آگاه در ادامه فاش کرد: «در نتیجه تماشای نمایش و گفت‌و‌گو با اس‌ئی هینتون، آنجلینا به صرافت افتاد که برای اجرای بعدی که در برادوی است نقش تهیه‌کننده اصلی را بر عهده بگیرد.»

به گفته یک منبع نزدیک، این بازیگر باسابقه در فعالیت‌های بشردوستانه «در مورد این کار جدید هیجان‌زده است». او عاشق این موضوع است که «این نمایش موزیکال برای تمام سنین است اما به‌ویژه برای جوانان جذابیت دارد» و در حالی که دارند نمایش را روی صحنه بزرگ برادوی می‌برند، به شنیدن صدا و نظر جوانانی مانند دخترش اهمیت می‌دهد.

جولی در بیانیه‌اش شرح داد از اینکه توانسته است ارتباطش با آنچه او را در آغاز کارش عاشق بازیگری کرد از سر بگیرد به وجد آمده است: «احساس می‌کنم خیلی خوش‌شانسم که در این نمایش خاص مشارکت دارم. من در موسسه لی استراسبرگ درس خواندم، جایی که فهمیدم عشق اولم، به‌عنوان یک بازیگر، تئاتر است. تا الان راه برگشت [به تئاتر] را پیدا نکرده بودم.»

«امیدوارم بتوانم مشارکت کنم، و در عین حال از این گروه فوق‌العاده که از وقتی دخترم مرا آورد تا نمایش را در لا جولا پلی‌هاوس ببینم با آن‌ها همکاری کرده‌ام، همچنان یاد بگیرم.»

این بازیگر تایید کرد که دخترش نظر او را به این نمایش جلب کرده است و با هیجان و حرارت درباره‌اش صحبت کرد. «نمی‌دانم چطور بیان کنم که چقدر هیجان‌زده‌ام این نمایش موزیکال اولین اجرایش را در برادوی دارد و مشتاقم این اقتباس جدید بیگانگان را با جهان به اشتراک بگذارم.»

اس‌ئی هینتون رمان اصلی را وقتی ۱۵ ساله بود نوشت و در سال ۱۹۶۷ منتشر شد. آن زمان، این رمان تصویری گیرا از فرهنگ جوانان تلقی می‌شد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر