نقدی برای رفع مشکل اختلاس‌ها خواستار شلاق خوردن اکبر طبری، وسط بازار تهران شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت جهنمی سوزان در انتظار مسئولانی است که دست دشمن را در فضای مجازی باز گذاشتند

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، خواستار شلاق خوردن اکبر طبری، وسط بازار تهران شد تا مشکل اختلاس‌ها و فساد در ایران رفع شود. او همچنین بار دیگر در مورد حجاب اجباری نیز صحبت کرد و آن را «مطالبه عمومی» مردم خواند.

نقدی صبح روز شنبه در یک همایش مدعی شد که ‌مطالبه برای جمع کردن «ولنگاری در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور» باید در اولویت کشور قرار بگیرد. او همچنین در ادامه گفت: «اگر می‌خواهیم رشوه و اختلاس و فساد در جامعه جمع شود باید مسیر تبلیغ آن‌ها را ببندیم و در این مسیر، باید با مفسدینی که موجب تزلزل در ایمان مردم می‌شوند مقابله کرد. اگر امثال طبری در وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد و برخورد با این گونه مفاسد باید جزو مطالبات ما باشد.»

او در این همایش در حالی که مطالبات مردم را به آن‌ها دیکته می‌کرد، به مسئله حجاب نیز اشاره کرد و با اشاره به اینکه توجه‌ها فقط به سمت نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی است گفت: «اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

معاون سپاه در سخنرانی خود به مدارس و دانشگاه‌ها نیز انتقاد کرد و گفت که دستگاه‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی باید مورد مواخذه قرار بگیرند که به وظیفه‌شان در حوزه حجاب عمل نکردند و نتوانستند آن را در جامعه جا بیندازند. او مدعی شد که برای تبلیغ «حیا و عفاف» کار سختی ندارند و باز هم انگشت اتهام خود را به سمت «دشمن» و «رسانه‌های خارجی» دراز کرد و گفت: «ما امروز در معرض بیش از ۳۰۰ رسانه خارجی هستیم که به زبان فارسی علیه ملت ما تبلیغ می‌کنند و ما دست دشمن را برای مسموم کردن فکر مردم باز گذاشتیم و باید برای خنثی کردن اثر آن‌ها کار کنیم.»

نقدی در ادامه با این ادعا که دست دشمن برای نفوذ به عمق اتاق نوجوانان باز بوده است گفت: «کسانی که دست دشمن را باز گذاشتند گناهشان از صدام بالاتر است و ضربه‌ای که ولنگاری مجازی به مردم ما زد بسیار بالاتر از ضربه‌ای است که صدام به مردم ما زد؛ جهنمی سوزان در انتظار مسئولانی است که دست دشمن را در فضای مجاز باز گذاشتند.»

او در ادامه با اشاره به اینکه جامعه ایران مقابل قدرت‌های بزرگ غربی ایستاده است، گفت: «این میزان از بی‌حجابی هم برای ام القرا جهان اسلام زیبنده نیست.» نقدی با وجود فیلترینگ شدید اینترنت در ایران خواستار آن شد که مسئولان جمهوری اسلامی «دست دشمن را در فضای مجازی ببندند». او با اشاره به اینکه رشوه و اختلاس و فساد از طرف فضای مجازی تبلیغ می‌شود، مدعی شد که سایر کشورها نیز اقدام به برخورد با فضای مجازی کرده‌اند و این کار در ایران هم شدنی است. او در ادامه تهدید کرد که مقابله نکردن با فضای مجازی مورد قبول نیست و مقابله نکردن با آن یا «همراهی با دشمن» یا برای «جمع کردن رای و روشنفکر نشان دادن» مسئولان است.