شانل در هفته مد فاخر پاریس؛ یک ضیافت مد کاملا فرانسوی

شانل این بار هم بینندگانش را در پاریس به سفری در سبک لباس مجلل فرانسوی مهمان کرد

ویرجینی ویار، مدیر خلاق شانل، مجموعه خود برای نشان دادن مفهوم شیک‌پوشی پاریسی را این بار بر کناره‌های رود سن و با نمایی از برج ایفل در پس‌زمینه روی صحنه برد.

نمایش این نشان شناخته‌شده را در هفته مد فاخر پاریس، مدل و دوست قدیمی این خانه مد، کارولین دو مایگر، افتتاح کرد و در حضور مهمانانی مانند ونسا پارادی، کندریک لامار، لوپیتا نیونگو و شارلوت کاسیراگی، لباس‌هایی به سبکی نسیم‌ به نمایش گذاشته شدند که نشان از زن مدرن داشتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش نشنال نیوز، این مجموعه به جای لباس‌های سنگین تشریفاتی و رسمی، شامل قطعاتی است که می‌توان آن‌ها را هم روز پوشید و هم در شب؛ لباس‌هایی که در عین‌ حال که سبک، شیک‌اند، بی‌تقلا زیبا به نظر می‌رسند.

تکه‌های پولک‌دوزی روی یک تاپ و دامن ابریشمی با کمربند و تاپ ساده‌ای که با شلوار گشاد پوشیده شده بود، می‌درخشیدند. یک ترکیب قرمزرنگ فراموش‌نشدنی هم با یک سگ سیاه تزئین شده بود و بسیاری از مدل‌ها سبد گل در دست داشتند.

تویید، پارچه پشمی مخصوص شانل، در تعدادی از لباس‌ها از جمله یک کت بلند و یک دامن تا زانو به کار رفته بود.

دامن‌های نازک با تاپ‌های ناهماهنگ و روسری‌های بلند دور گردن، ست شده بودند. تعدادی از مدل‌های هم روسری‌ها را دور سر بسته بودند که بینندگان را به حال‌وهوای دهه ۱۹۷۰ می‌برد.

در بخش‌های پایانی، مجموعه‌ای از سبک‌های روان و ابریشمی به رنگ خاکستری ملایم و تمام مشکی را شاهد بودیم. به سنت شانل، لباس پایانی یک لباس عروس مدرن به اندازه متوسط بود که با تور، کفش‌های ساتن مری جین، یقه راف‌دوزی‌شده و تزئینات پاپیون کامل شده بود.

مهمانان در انتهای نمایش ایستاده به تشویق پرداختند و گردشگران در ساحل مقابل سن نیز به آن‌ها پیوستند. بدون شک این یکی از بهترین نمایش‌های ویار تا امروز بود. این مجموعه که به جای ارائه قطعات چشمگیر غیرکاربردی نیازهای روز زنان را هدف گرفته، ظریف، پیچیده و بسیار کاربردی است.

بیشتر از مُد و زیبایی