جزئیات جشن حنابندان عروس عربستانی‌ ملکه اردن

ولیعهد حسین هفته گذشته آخرین مهمانی مجردی خود را با دوستان نظامی‌اش برگزار کرد

ولیعهد اردن و السیف در ماه اوت تابستان سال گذشته نامزدی خود را اعلام کردند-facebook/QueenRania/

رانیا، ملکه اردن، دوشنبه شب، ۲۲ مه (اول خردادماه)، به افتخار عروس آینده‌اش، رجوه السیف از عربستان سعودی، که قرار است اول ماه ژوئن با ولیعهد حسین بن‌عبدالله دوم در امان ازدواج کند، جشن حنابندان برگزار کرد.

در این مراسم السیف با لباس سفید و طلایی، کار طراح سعودی، هنیده الصیرفی، در کنار ملکه رانیا و دیگر اعضای خانواده سلطنتی اردن ظاهر شد.

ملکه رانیا علاوه‌بر اعضای خانواده سلطنتی و خانواده السیف و همچنین اقوام و دوستان، زنان سرشناس از طبقات متنوع اجتماعی-اقتصادی و فرهنگی اردن را نیز برای شرکت در این جشن دعوت کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ملکه رانیا اوایل روز دوشنبه، ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن صحنه‌هایی از  آماده‌سازی مقدمات جشن حنابندان، از تزئینات مکرومه و جزئیات گلدوزی‌شده تا درست‌کردن خمیر حنای تشریفاتی به دست زنان، را نشان می‌داد.

ملکه رانیا زیر این تصاویر نوشت: «از همه شما که تمام تلاش خود را کردید تا جشن ما خاص‌تر شود، متشکرم. خدا به شما و این زوج خوشبخت برکت بدهد.»

در همین حال، دربار سلطنتی هاشمی چهارشنبه گذشته اعلام کرد که ولیعهد حسین هفته گذشته  آخرین جشن‌های مجردی خود را با دوستان نظامی‌اش برگزار کرده است.

در این بیانیه آمده است که شاهزاده برای یک «جشن عصرانه قبل از عروسی» به دیگر هم‌‌رزمانش در تیپ زرهی سلطنتی ۴۰ ملک حسین بن‌طلال پیوست.

ولیعهد و السیف در ماه اوت تابستان سال گذشته طی مراسمی در ریاض و با حضور ملک عبدالله، ملکه رانیا و خانواده السیف نامزدی خود را اعلام کردند.

دربار سلطنتی هاشمی هنوز جزئیات کامل نقش آتی السیف پس از عروسی و به‌عنوان یکی از اعضای خانواده سلطنتی اردن را فاش نکرده است، اما گمان می‌رود که او به‌عنوان یک فرد بشردوست، ابتدا به‌عنوان همسر ولیعهد و سپس در نقش ملکه، راه مادر همسرش را دنبال کند.

بیشتر از زندگی