واکنش مدیر اجرایی آکادمی اسکار به اجرای ویژه کریس راک در نتفلیکس

این کمدین در این اجرای طنز‌آمیزی درباره صحنه سیلی خوردنش از ویل اسمیت در مراسم پارسال اهدای جوایز اسکار ادعاهایی مطرح کرد

مدیرعامل آکادمی اسکار به اظهارنظر کوبنده کریس راک در اجرای ویژه اخیرش در نتفلیکس واکنش نشان داده است. راک در این اظهارات درباره صحنه سیلی خوردنش از ویل اسمیت در مراسم اسکار صحبت کرده است.

اسمیت در نود و چهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۲۲ روی صحنه رفت و به این کمدین که درباره سر تراشیده جادا پینکت اسمیت، همسر ویل اسمیت، شوخی کرده بود، سیلی زد.

راک در اجرای ویژه‌اش با عنوان «خشم گزینشی» که اوایل این ماه پخش شد، مستقیما درباره این واقعه صحبت کرد و اسمیت را «حرامزاده‌» خواند و گفت ضربه‌اش چنان بود که انگار من «پاکیائو [بوکسور سابق مانی] بودم».

او همچنین پینکت اسمیت را به آتش‌بیاری معرکه بین آن دو متهم کرد و گفت او با برقراری ارتباط خارج از ازدواج با آگوست آلسینای، خواننده رپ، شوهرش را «بسیار بیشتر از حدی» ناراحت کرده بود «که شوهرش مرا ناراحت کرد».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در آستانه مراسم اسکار سال جاری که این یکشنبه برگزار می‌شود، کرامر در پاسخ به پرسش خبرگزاری آمریکایی «ددلاین» که این اجرای ویژه کی پخش می‌شود و آیا قرار است دوباره آن واقعه را به یاد عموم بیاورد، گفت: «به نظرم برای ما مهم این است که داریم آن را پشت سر می‌گذاریم.»

«سر ناهار رسمی نامزدها... ژانت یانگ به‌صراحت اعتراف کرد ما در جایگاه آکادمی اسکار، باید آماده‌تر باشیم و باید در واکنش به مسائل بسیار زیرکانه‌تر و شفاف‌تر برخورد کنیم.»

«واقعا می‌خواهم بر همین تمرکز کنم.»

«فکر می‌کنم خیلی خوب است که کریس حرف دلش را زد. نمی‌توانم از زمان‌بندی حرفی بزنم، اما آماده‌ایم که این ماجرا را پشت سر بگذاریم.»

کرامر پیش‌تر گفته بود که در مراسم اسکار امسال «گروه بحران» تشکیل خواهند داد تا «غافلگیری‌های احتمالی» در نمایش اهدای جوایز را جمع‌و‌جور کند.

نود و پنجمین مراسم اهدای جوایز اسکار قرار است یکشنبه، ۱۲ مارس، در لس‌آنجلس برگزار شود. فهرست کامل اسامی نامزدها را اینجا ببینید.

گزارش‌های تکمیلی در پرس اسوشیشن

© The Independent

بیشتر از فیلم