بونهام کارتر: با روح شاهدخت مارگارت ارتباط برقرار کرده‌ام

این بازیگر می‌گوید روح شاهدخت مارگارت درباره سریال «تاج» با او صحبت کرده

هلنا بونهام کارتر می‌گوید با کمک یک رمال توانسته است با روح شاهدخت مارگارت صحبت کند- Combo Getty/AFP

هلنا بونهام کارتر ادعا کرده است که هنگام جلسه‌ای با رمّال خود، روح شاهدخت مارگارت ظاهر شده است و به ستاره سریال «تاج» گفته است که او «بهتر از بازیگر دیگری است» که برای این نقش در نظر گرفته شده بود.

خانم بونهام کارتر که در برنامه گراهام نورتون شرکت کرده بود، دراین باره سخن گفت که چگونه با کمک یک رمّال توانسته است با شاهدخت مارگارت فقید حرف بزند و برای ایفای نقش در فصل سوم سریال «تاج» آماده شود که ماه جاری، در نتفلیکس پخش خواهد شد.

فصل سوم سریال تاج ۱۷ نوامبر در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

خانم بونهام کارتر گفت: «من با رمّالی ملاقات کردم که یکی از دوستان من است و پیش از آن نیز با هم جلسه داشتیم. او به مداوای افراد مشغول است و کارهای دیگری هم می‌کند، ولی استعدادی هم برای برقراری ارتباط با دنیای مردگان دارد. آن روز وی را برای موردی دیگر ملاقات می‌کردم، که ناگهان گفت، «اوه، مارگارت اینجا است. آیا این برای تو معنای خاصی دارد؟» و من گفتم بله که دارد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم بونهام کارتر توضیح داد  که در آن زمان، برای ایفای نقش شاهدخت مارگارت در نظر گرفته شده بود و افزود: «من گفتم، خب اگر او واقعا این جاست که من نمی‌توانم آن را نادیده بگیرم، و به همین خاطر پرسیدم، آیا از این که من نقش تو را بازی کنم راضی هستی؟ و او پاسخ داد «به نظر من تو بهتر از بازیگر دیگر هستی.» در آن زمان اصلا نمی‌دانستم بازیگر دیگری هم برای این نقش در نظر گرفته شده است.»

او افزود «حرفی بود که کاملا به شخصیت مارگارت می‌آمد» و توضیح داد، قبلا که شاهدخت در قید حیات بوده است، وی را ملاقات کرده است.

خانم کارتر ادامه داد: «او روش خاص خودش را داشت که گهگاه همان موقع که از تو تعریف می‌کرد، حالت را هم می‌گرفت و این واقعیت که او گفت، «آره خب، به نظرم تو بهتر از بازیگر دیگر هستی» دقیقا در همان راستا بود و انگار هیچ‌وقت نمی‌توانستید بفهمید که از شما راضی است یا نه.»

خانم بونهام کارتر افزود که آن «روح»، پیام دیگری هم برای این بازیگر داشت، و آن این بود که «ادای سیگار کشیدن را خوب دربیاورد».

از قرار معلوم، آن «روح» همچنین گفته است: «من به شیوه‌ای خاص سیگار می‌کشیدم و به یاد دارم که همیشه به چوب سیگار بیشتر به عنوان سلاحی برای ابراز خود نگاه می‌کردم تا هر چیز دیگر، که نکته خیلی خوبی بود.»

وقتی خانم بونهام کارتر به طرف هم‌بازیگر خود در این سریال، اولیویا کولمان چرخید و از او پرسید، «آیا به صحبت با مردگان اعتقاد داری؟» خانم کولمان پاسخ داد: «خیر.»

فصل سوم سریال تاج ۱۷ نوامبر در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی