مگان مارکل در کنار زنان ایستاده است

مارکل در برنامه رادیویی اینترنتی «کهن الگوها» در مورد کلیشه‌هایی که زنان را اسیر کرده است بحث می‌کند

در این عکس مارکل بین ماندانا دیانی، معاون اجرایی ارتباطات جهانی آرچول و اشلی هنسن که هر دو ایرانی‌اند دیده می‌شود-instagram/mandanadayani

 

ماندانا دیانی، رئیس بنیاد آرچول، در صفحه اینستاگرامش عکسی منتشر کرد که در آن دوشس ساسکس یک تی‌شرت مشکی با عبارت «زن زندگی آزادی» به فارسی، پوشیده است.

در این عکس مارکل بین ماندانا دیانی، معاون اجرایی ارتباطات جهانی آرچول و اشلی هنسن که هر دو ایرانی‌اند دیده می‌شود.

نوشته روی پیراهن مارکل به شعار زنان و دختران ایران در اعتراض‌های اخیر به کشته شدن مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله‌ای که به خاطر «حجاب نامناسب» به دست پلیس گشت ارشاد کشته شده است، اشاره دارد.

مگان که با همکاران خود در بنیاد آرچول در مراسمی در دفتر مرکزی اسپاتیافای در لس‌آنجلس شرکت کرده بود، تی‌شرت ۲۸ دلاری خود را با شلوار مشکی والنتینو به ارزش ۱۸۹۰ دلار هماهنگ کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دیانی در توضیحات عکس در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «همچنان که بر شجاعت زنان و دختران جوان حاضر در خط مقدم یکی از مهم‌ترین جنبش‌های فمینیستی زندگی‌مان تاکید می‌کنیم، از همکاری با زنان باورنکردنی‌ای مثل مگان و دوست و همکار ایرانی‌ام، اشلی ممتحنی (هنسن) بسیار سپاسگزارم. در مراسم امروز، مگان در مورد انقلابی که رهبری آن به عهده زنان و دختران جوان در ایران است، شجاعتی که هر روز از خود نشان می‌دهند و رهبری و حمایت از حقوق اولیه بشر که زن، زندگی و آزادی نماد آن است صحبت کرد. به عنوان یک زن ایرانی که به دنبال همین آزادی‌ها از کشور خود گریخت، نمی‌توانستم بیش از این قدردان باشم که او چگونه بارها و بارها از زنان سرتاسر جهان حمایت می‌کند. روز افتخارآمیزی در آرچول و مخصوصا برای من و اشلی ممتحنی.»

مارکل در برنامه رادیویی اینترنتی «کهن الگوها» در مورد کلیشه‌هایی که زنان را اسیر کرده است بحث می‌کند. این مقام سلطنتی در مصاحبه جدیدش با نشریه ورایتی در مورد مرگ ملکه الیزابت دوم هم صحبت کرد. مارکل به این نشریه گفت: «آنچه بسیار زیباست میراثی است که مادربزرگ [شاهزاده هری] توانست در بسیاری از جبهه‌ها از خود به‌جا بگذارد. مطمئنا او درخشان‌ترین نمونه یک رهبر زن است.

بیشتر از زندگی