مگان مارکل و شاهزاده هری قرارداد انحصاری با «اسپاتیفای» امضا کردند

به گزارش ورایتی، این برنامه «جامعه‌ای از افراد با تجربه، داستان‌ها و ارزش‌های مشترک» را به گرد هم می‌آورد

به گزارش ورایتی، این برنامه قرار است از سال ۲۰۲۱ پخش شود - DANIEL LEAL-OLIVAS / POOL / AFP

مگان مارکل و شاهزاده هری قراردادی انحصاری با «اسپاتیفای» امضا کردند که طی آن تولید و میزبانی پادکستی (برنامه رادیویی اینترنتی) به آنها سپرده خواهد شد.

تحت این قرارداد چند ساله، که روز سه‌شنبه اعلام شد، دوک و دوشس ساسکس با شرکت تازه تاسیس خود با نام «آرچول آدیو»، برنامه‌هایی انحصاری برای پخش در این شبکه عظیم خواهند ساخت.

به گزارش ورایتی، این برنامه که قرار است از سال ۲۰۲۱ پخش شود «جامعه‌ای از افراد با تجربه، داستان‌ها و ارزش‌های مشترک» را به دور هم خواهد آورد.

این زوج با صدور بیانیه‌ای گفتند: «چیزی که ما درباره پادکست دوست داریم این است که به همه ما یادآور می‌شود لحظه‌ای توقف کنیم و واقعا به یکدیگر گوش فرا دهیم، تا بدون هر گونه حواس‌پرتی با هم ارتباط برقرار کنیم. با توجه به مصائب و مشکلات سال ۲۰۲۰، درمی‌یابیم هیچ وقت زمان مهم‌تری برای انجام چنین کاری نبوده است. با گوش دادن به یکدیگر، با شنیدن قصه‌های دیگران، به یاد خواهیم آورد، همه ما چقدر درهم‌تنیده و با هم مرتبط هستیم.»

بنا به نوشته وبسایت اسپاتیفای، پیش از شروع رسمی پادکست دوک و دوشس، آنها یک نسخه برنامه ویژه تعطیلات را در این شبکه منتشر خواهند کرد.

در یک قطعه صوتی کوتاه، این زوج از انگیزه خود برای تاسیس شرکت آرچول آدیو صحبت کردند. مگان گفت: «یکی از مواردی که من و همسرم، همواره درباره آن صحبت کرده‌ایم علاقه و اشتیاق ما به دیدار با افراد جدید و شنیدن داستان‌های آنها است. فارغ از اینکه داستان چه باشد، آنها معمولا به شما یاد می‌دهند هر کس از چه سابقه و پس‌زمینه‌ای آمده است. این روایت‌ها، در همین حال به نحوی داستان دیگری را از زندگی خود به یادتان می‌آورند.»

به گفته شاهزاده هری: «این ماهیت کلی و هدف غایی این پروژه است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «می‌خواهیم دیدگاه‌ها و نظراتی متفاوت را معرفی کنیم که شاید پیشتر با آنها آشنا نبوده‌اید؛ اینکه اشتراک‌های میان خود را پیدا کنیم؛ چرا که وقتی چنین اتفاقی رخ دهد امکان وقوع تغییر، واقعا ممکن می‌شود.»

همکاری این زوج با اسپاتیفای، چند ماه بعد از امضای قرارداد آنها با نتفلیکس اتفاق می‌افتد که طی آن قرار است برنامه‌هایی انحصاری از جمله مستند، سریال مستند، فیلم‌های بلند، برنامه‌های نمایشی و برنامه‌های کودکان برای این شبکه بسازند. همچنین اعلام این خبر، مصادف است با یک روز بعد از اینکه گفته شد مگان در یک شرکت نوپای شیر جو، سرمایه‌گذاری کرده است.

پیشتر در سال جاری میلادی، دوک و دوشس اعلام کردند از مناصب خود به عنوان اعضای ارشد خاندان سلطنتی کناره‌گیری می‌کنند و به دنبال استقلال مالی خواهند بود. از آن زمان، آنها با پسر خود آرچی، به ایالت کالیفرنیا نقل مکان کردند.

داون استروف، مدیر ارشد تبلیغات تجاری اسپاتیفای، درباره این همکاری جدید گفت: «دوک و دوشس ساسکس، شاید در کالیفرنیا زندگی کنند ولی قدرت و نفوذ صدای آنها به عنوان شهروندان جهان، تثبیت شده است. اینکه آنها ظرفیت خارق‌العاده پادکست در اسپاتیفای را شناخته و همچنین به دنبال معرفی بیشتر صداها و نظرات کمتر شنیده شده هستند، شهادتی است بر درایت و قدردانی آنها از روایت داستان‌ها با پادکست.»

با امضای این قرارداد، مگان و هری هم به فهرست دیگر افراد مشهوری می‌پیوندند که قراردادهایی انحصاری برای تولید پادکست در اسپاتیفای امضا کرده‌اند، از جمله باراک و میشل اوباما.

© The Independent

بیشتر از زندگی