هیلاری کلینتون در برنامه‌ای تلویزیونی با کیم کارداشیان گفت‌وگو می‌کند

به گزارش نشریه «نشنال»، این برنامه بر اساس روایت‌های کلینتون‌ها در «کتاب زنان جسور» ساخته شده است

 این برنامه تلویزیونی  از تاریخ ۹ سپتامبر در «اپل تی‌وی پلاس» پخش خواهد شد-AFP

هیلاری کلینتون، سیاستمدار آمریکایی، و دخترش چلسی کلینتون برای به اشتراک گذاشتن روایت‌های الهام‌بخش از زنان برجسته در زمینه مد، موسیقی، و فیلم با یکدیگر همکاری می‌کنند.

این مادر و دختر اعلام کردند که در سریال جدید Gutsy با افرادی مانند کیم کارداشیان، مگان تی استالیون، و گلوریا استاینم مصاحبه خواهند کرد. این برنامه تلویزیونی از تاریخ ۹ سپتامبر در «اپل تی‌وی پلاس» پخش خواهد شد.

«اپل تی وی پلاس» در این باره گفت: «در این مجموعه هشت قسمتی، وزیر خارجه سابق ایالات متحده و نامزد دموکرات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و دخترش همچنین با دکتر جین گودال، واندا سایکس، ایمی شویمر، گلدی هاون، کیت هادسون، و دیگران گفت‌وگو خواهند کرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش نشریه  «نشنال»، این برنامه بر اساس روایت‌های کلینتون‌ها از «کتاب زنان جسور» است. قرارداد شرکت تولیدکننده جدید کلینتون‌ها و اپل برای تولید سریال‌های مستند، سال گذشته اعلام شد. اکنون نیز تاریخ پخش و لیست سوژه‌های مصاحبه‌ها مشخص شده است.

هیلاری و چلسی کلینتون همچنین از طریق شرکت خود، «HiddenLight Productions»، امتیاز تولید و پخش تلویزیونی «دختران کوبانی: داستانی از عصیان، شجاعت و عدالت» اثر گیل تزماخ لمون (GayleTzemach Lemmon) را به دست آورده‌اند.

این کتاب بر اساس صدها ساعت مصاحبه و سال‌ها گزارش‌های میدانی درباره زنان کرد است که موفق شدند گروه شبه‌نظامی «داعش» (دولت اسلامی عراق و شام)  را در شهر کوبانی در شمال سوریه شکست دهند.

این زنان نقش اصلی را در پس راندن داعش، جلب احترام و حمایت نظامی نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده، و نیز تغییر زندگی زنان در وطن خود در گوشه‌ای کوچک از خاورمیانه و فراتر از آن، ایفا کردند.

بیشتر از جهان