تولد دومین فرزند سوفی ترنر و جو جوناس

این زوج تنها اعضای خانواده جوناس نیستند که به عضو جدیدی خوش‌آمد گفته‌اند

نه سوفی ترنر و نه جو جوناس هنوز عکسی از نوزاد خود منتشر نکرده‌اند - Combo/AFP/Getty Images via AFP

همین دو ماه پیش در ماه مه ۲۰۲۲ بود که سوفی ترنر حاملگی‌اش را تایید کرد. بار اول وقتی با شکمی برآمده در شب‌نشینی موزه متروپولیتن شرکت کرد و بار دوم، مدت کوتاهی بعد از آن مراسم و در گفت‌وگو با مجله ال‌یوکی. البته پیش از تایید او هم دیگر بارداری‌اش کاملا قابل تشخیص بود.

بر اساس گزارش پیج‌سیکس، نوزاد تازه این ستاره سریال «بازی تاج و تخت» و خواهر کوچک‌تر «ویلا»، فرزند نخست سوفی ترنر و جو جوناس، اوایل ژوئیه ۲۰۲۲ در میامی به دنیا آمد.

جالب است بدانید ویلا، فرزند نخست سوفی ترنر و جو جوناس، نیز در ماه ژوئیه متولد شد. این دختر ۲۳ ماهه خانواده هنرمند بریتانیایی-ایتالیایی ترنر و جوناس که سال ۲۰۲۰ زاده شد، از اینکه چرا شکم مادرش برای مدتی باد کرده، چیز زیادی سر درنیاورده بود. سوفی ترنر در مصاحبه با ال‌یوکی در این باره گفت: «به شکم خودم که اشاره می‌کنم و [از ویلا] می‌پرسم داخلش چیست، پاسخ می‌دهد: بچه؛ اما بعد به شکم خودش هم اشاره می‌کند و باز می‌گوید «بچه» و بعد به شکم پدرش اشاره می‌کند و [همین را] می‌گوید.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سوفی ترنر، بازیگر ۲۶ ساله و برنده جایزه امی که در سال ۲۰۱۹ با جو جوناس، خواننده ۳۲ ساله ایتالیایی و عضو گروه برادران جوناس، ازدواج کرد، در مصاحبه با ال، از تصمیم خود برای فاصله گرفتن از رسانه‌های اجتماعی گفت و اینکه با این کار می‌تواند با دنیای واقعی ارتباط بهتری برقرار کند. فاصله گرفتن ترنر و همسرش از فضای مجازی که بیشتر به خصوصی نگه داشتن مسائل خانوادگی مربوط می‌شود؛ تا حدی بود که این زوج هرگز عکسی از چهره دختر کوچکشان منتشر نکردند. با این حال، سال گذشته یکی از پاپاراتزی‌ها عکسی از ویلا را در فضای مجازی منتشر کرد که با واکنش تند ترنر مواجه شد.

اکنون نیز که بعد از گذشت چند روز، خبر تولد دومین دختر این زوج دنیای سرگرمی به بیرون درز کرده، در حالی که نه ترنر و نه جوناس عکسی از نوزاد خود منتشر نکرده و راجع به اسمی که برای او انتخاب کرده‌اند، حرفی نزده‌اند.

البته باید بگوییم که این زوج تنها اعضای خانواده جوناس نیستند که به یک عضو جدید خوش‌آمد گفته‌اند. نیک جوناس، برادر کوچک‌تر جو، و پریانکا چوپرا نیز در ابتدای ژانویه ۲۰۲۲ با روش رحم جایگزین، صاحب دختری به نام مالتی شدند. البته تولد مالتی با چالش‌هایی همراه بود و پیش از آمدن به خانه، چهار ماه در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بستری شد.

کوین جوناس، برادر ۳۴ ساله جو و همسرش دنیله هم چند سالی است که به دنیای والدین پیوسته‌اند و دو دختر هشت و پنج ساله به نام‌های آلنا و والنتینا دارند.

بیشتر از زندگی