دستمزد ۴۰ میلیون دلاری خواهران سریال «دوستان» از اپل تی‌وی

جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون برای حضور در هر قسمت از برنامه دو میلیون دلار دریافت می‌کنند

youtube/ جنیفر آنیستون (چپ) و ریس ویترسپون

جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون برای حضور در هر قسمت از برنامه جدید اپل تی‌وی (Apple TV) دو میلیون دلار یا حداقل ۴۰ میلیون دلار برای دو فصل اول این برنامه که اپل سفارش ساخت آنها را داده است، دریافت خواهند کرد.

«برنامه صبح» (The Morning Show) که خواهران سریال «دوستان» (Friends) را در یک برنامه صبحگاهی جلوی هم می‌نشاند از قرار معلوم برای تهیه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار برای اپل هزینه داشته و بخش عمده‌ای از آن خرج دستمزد ستاره‌های مجری برنامه خواهد شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter) آنیستون و ویترسپون برای شرکت در این برنامه خواستار یکی از بالاترین دستمزدها در تلویزیون شدند و احتمالا سود بسیار بیشتری هم کسب خواهند کرد چرا که هر دو تهیه‌کننده این برنامه نیز بوده و در موفقیت آن سهیم خواهند بود.

این زوج با ستاره‌ بازیگرهای مشابه دیگری نیز در طول فصل همراهی خواهند شد، از جمله استیو کارل، بیلی کروداپ، مارک دوپلاس، و گوگو ماثا-راو.

برنامه صبح افزایش قابل توجهی در دستمزد ویترسپون در تلویزیون است که پیش از آن برای نقش‌آفرینی در هر قسمت فصل قبلی سریال تلویزیونی «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) یک میلیون دلار دریافت می‌کرد.

خانم ویترسپون و ستاره دیگر این سریال، نیکول کیدمن، هر دو با هم برای افزایش دستمزد خود مذاکره کردند و از شبکه اچ‌بی‌او (HBO) افزایش دستمزد قابل توجهی دریافت کردند چرا که این دو در فصل اول همین سریال، برای هر قسمت مبلغی بسیار کمتر، یعنی ۲۵۰ و ۳۰۰ هزار دلار گرفته بودند.

برنامه صبح که اکنون دو فصل و ده قسمت در هر فصل دارد، قرار است از ۱ نوامبر در تلویزیون جدید اپل‌ تی‌وی پخش شود.

آنیستون دیروز برای اولین بار به اینستاگرام پیوست و نخستین پست وی که عکسی از تجدید دیدار بازیگران سریال دوستان بود به طور موقت باعث از دسترس خارج شدن این شبکه اجتماعی شد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/jennifer-aniston

© The Independent

بیشتر از زندگی