کتاب جدید همسر هانتر بایدن؛ چطور متوجه خیانت او شدم

کتلین بیول می‌گوید همسر سابقش را بابت دروغ‌ها و خیانت‌هایش بخشیده است

تصویری از جو بایدن همراه با همسر فعلی‌اش، هانتر بایدن و کتلین بیول -- JIM BOURG / AFP

کتلین بیول (Kathleen Buhle)، پنج سال پس از طلاق و پایان زندگی مشترک ۲۴ ساله‌اش با هانتر بایدن، پسر جو بایدن، می‌گوید حالا دیگر «بر زندگی‌اش تسلط کامل دارد.»

به‌گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، بیول در کتاب خاطراتش، که روز اول ماه مه ۲۰۲۲ منتشر شد، از جمله درباره اعتیاد همسر سابقش به مواد مخدر و روابط جنسی او با زن‌های دیگر افشاگری کرده و درباره «روند بهبود خود از دردهای این رابطه» سخن گفته است.

با این‌وجود او گفته همسر سابقش را بابت دروغ‌ها و خیانت‌هایش بخشیده است؛ مردی که بیول از ازدواج با او سه دختر دارد.

بیول همچنین در کتاب خاطراتش نوشته است که پس از فوت بو، پسر بزرگ‌تر جو بایدن که در سال ۲۰۱۵ بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت، هانتر بایدن با هَلی، همسر برادر فوت‌شده‌اش، وقت زیادی را سپری می‌کرد. او می‌گوید هانتر بایدن در جریان تاسیس بنیاد بو بایدن، بیشتر اوقات در خانه هلی بود.

کتلین بیول می‌گوید در نوامبر ۲۰۱۶ موضوع رابطه هانتر و همسر برادر فوت‌شده‌اش برای او روشن شد؛ یعنی زمانی که دخترهایش گفتند پیام‌های ردوبدل شده آن‌ها را در گوشی تلفن پدرشان دیده‌اند و از مشاور خانواده خواستند تا واقعیت را به او بگوید.

او می‌نویسد از شنیدن این خبر «حیرت‌ کردم، اما دل‌شکسته نشدم؛ دل‌شکستگی یک سال پیش از آن عزت نفس را از من گرفته بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بیول، در کتابش با عنوان «اگر جدا شویم» چاپ نشریه پیپل، از رنج مشاهده فروغلتیدن هانتر بایدن به اعتیاد، و همچنین اعتیاد خود به ثبت شواهد و قرائن اعتیاد او به الکل و مواد مخدر نوشته است.

هانتر بایدن در ماه مه ۲۰۱۹ با همسر فعلی‌اش، مليسا کوهن ازدواج کرد؛ آن‌ها یک پسر به نام بو دارند که نامش را به یاد برادر درگذشته هانتر انتخاب کرده‌اند.

بیول می‌نویسد در سال ۲۰۰۸، و پس از آنکه جو بایدن به‌عنوان معاون باراک اوباما انتخاب شد، به این نکته پی برد که «یک بایدن واقعی به شمار نمی‌رود.» او می‌گوید در آن زمان یک مامور ویژه امنیتی به خانواده‌ اطلاع داد که همسر سابقش هانتر و دختران‌شان از خدمات حفاظت ویژه محافظتی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز برخوردارند، اما او نه.

قرار است در ماه نوامبر ۲۰۲۲ جشن ازدواج دختر ارشد کتلین بیول و هانتر بایدن، در کاخ سفید برگزار شود.

کتلین بیول، در سال ۲۰۱۹ نام خانوادگی‌اش را به زمان قبل از ازدواج تغییر داد و نام «بایدن» را از نام خانوادگی خود حذف کرد. او نوشته است شهرتی را که زمانی فکر می‌کردم مانند «تاج و سپر محافظ» است پس دادم.

کتاب افشاگرانه کتلین بیول، همسر سابق پسر جنجال‌آفرین چهل‌وششمین رئیس‌جمهوری آمریکا، در حالی منتشر شده که محتوای پورنوگرافی لپ‌تاپ هانتر بایدن و همچنین ابهام‌های مربوط به درآمد و پرداخت مالیات او، کماکان یکی از موضوع‌های مورد توجه رسانه‌های آمریکایی است.

معامله‌های تجاری هانتر بایدن با اشخاصی در اوکراین، روسیه و چین نیز پرونده دیگری است که وزارت دادگستری آمریکا در دست بررسی دارد. جمهوری‌خواهان آمریکایی وعده داده‌اند که اگر در اواخر سال جاری، مجددا بتوانند کنترل سنا و مجلس نمایندگان یا یکی از آن‌ها را در اختیار بگیرند، با استفاده از اختیارات تحقیقاتی کنگره، درباره قراردادهای خارجی مربوط به کسب‌وکار هانتر بایدن تحقیق خواهند کرد.

بیشتر از جهان