صدای دریا می‌تواند به ارضای جنسی بهتر شما کمک کند

صداها می‌توانند به آموزش مغز برای رسیدن بهتر به اوج لذت جنسی کمک کنند

صدای برخورد امواج با ساحل، می‌تواند آرام‌بخش باشد و متعاقب آن سویه‌های حسی-جنسی افراد را تحریک کند - Canva

بنیانگذار شرکت فروش «کالاهای صوتی اروتیک» ادعا می‌کند که گوش دادن به صدای امواج دریا می‌تواند به آموزش مغز برای رسیدن بهتر به اوج لذت جنسی کمک کند.

جینا گوتیرز، ۳۱ ساله، هفته گذشته در کنفرانس «تد ۲۰۲۲» گفت صداها نقش اساسی در لذت جنسی دارند. در حالی که بیشتر مردم گمان می‌کنند صداهای کلیشه، مانند نفس‌های سنگین یا ناله‌های اروتیک فیلم‌های پورن، تحریک‌کننده است؛ گوتیرز می‌گوید گوش دادن به صداهای کمتر شنیده شده، بهتر می‌تواند به تخیلات جنسی افراد دامن بزنند.

نیویورک‌پست، در گزارش خود می‌نویسد گوتیرز صحبت‌هایش را با پخش یک فایل کوتاه شنیداری پنج ثانیه‌ای، از برخورد امواج با ساحل، شروع کرد. او به مخاطبانش گفت: شرط می‌بندم هر کدام از شما که اینجا نشسته‌اید با شنیدن صدایی که پخش شد تصورات کمی متفاوتی داشته‌اید. این صدا فوق‌‌‌العاده است. مملو از جزئيات متمایز از هم است.

به گفته گوتیرز، این اصلا «خیانت» به حساب نمی‌آید اگر شما برای لذت بیشتر جنسی خود به تخیل و رویا‌پردازی روی بیاورید. فانتزی‌ها یا تخیلات جنسی، فضای امنی برای شما ایجاد می‌کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته گوتیرز، زمان آن فرا رسیده که از تکرار این افسانه خودداری کنید که آنچه شما در مورد آن تخیل می‌کنید؛ با آنچه می‌خواهید در واقعیت اتفاق بیفتد، همیشه یکی است. نه این طور نیست. این افسانه است.

گوتیرز بنیان‌گذار اپلیکیشن «دیپسی» است. برنامه صوتی که در آن کاربران می‌توانند برای رسیدن به اوج لذت جنسی، به داستان‌های سکسی موجود گوش کنند.

به گفته گوتیرز، صداها، نه واژگان، در بیشتر موارد می‌توانند دریچه‌ای برای ورد به رویا‌پردازی و تخیلات باشد. برای مثال، صدای برخورد امواج با ساحل، می‌تواند آرام‌بخش باشد و متعاقب آن سویه‌های حسی-تنانه افراد را تحریک کند.

«دیپسی»، تنها یکی از اپلیکیشن‌های پرشمار صوتی اروتیک است. در سال‌های اخیر، شمار زیادی از اپلیکیشن‌های اروتیک مشابه وارد بازار تلفن‌های همراه شده که با استقبال گسترده کاربران مواجه است.

بیشتر از زندگی