چند زخمی طی تیراندازی در جنوب آمریکا

یک مرکز خرید در شهر کلمبیا در ایالت کارولینای جنوبی مورد حمله قرار گرفت

مقامات از مردم محل خواستند با احتیاط عمل کنند چون احتمالا منطقه با رفت و آمدهای گسترده مواجه خواهد بود- Reuters

در پی تیراندازی در یک مرکز خرید در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا که بعدازظهر شنبه صورت گرفت چند نفر زخمی شدند.

پلیس شهر کلمبیا در کارولینای جنوبی در توئیتی مصدومیت برخی شهروندان را تایید کرد اما افزود که میزان جدی بودن جراحت قربانیان هنوز معلوم نیست. در حال حاضر پلیس مشغول تخلیه مرکز خرید «کلمبیانا سنتر مال» شهر کوچک است. پلیس نیز از نوع جراحت‌ها چیزی نگفته است.

به گزارش شبکه محلی «دبلیو آی اس»، پلیس مشغول بررسی صحنه جرم است و ورودی اصلی مرکز خرید را بسته است. این شبکه افزود که بخش‌هایی از بزرگراه «آی ۲۶» در نزدیکی شهر هاربیسون در کارولینای جنوبی نیز بسته شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دفتر کلانتر کانتیِ لکسینگتون در توييتر اعلام کرد که فضایی در نزدیکی مرکز خرید برپا شده تا مردم محل بتوانند آن‌جا گرد هم بیایند و از وضعیت عزیزان‌شان باخبر شوند.

مقامات از مردم محل خواستند با احتیاط عمل کنند چون احتمالا منطقه با رفت و آمدهای گسترده مواجه خواهد بود.

پلیس شهر کلمبیا در توییتر نوشت: «خطاب به کارکنان مرکز خرید که گفته شده برای امنیت خودشان درون مغازه‌ها بمانند: نیروهای پلیس برای حفاظت از شما و خارج کردنتان از صحنه نزد شما خواهند آمد. تا زمانی که مقامات ذی‌صلاح اطلاع نداده‌اند مغازه خود را ترک نکنید.»

این مرکز خرید کمتر از ۲۰ کیلومتر با مرکز شهر ۱۳۰ هزار نفری کلمبیا فاصله دارد. کارولینای جنوبی در منطقه تاریخی جنوب آمریکا واقع شده است.

کمتر از یک هفته پیش بود که نیویورک، بزرگ‌ترین شهر آمریکا، با تیراندازی در متروی خود مواجه شد. آن واقعه چندین زخمی داشت گرچه کسی در آن کشته نشد. ضارب حمله ایستگاه مترو محله «سان‌ست پارک» در بروکلین چند روز بعد با همکاری مردم محل دستگیر شد. 

بیشتر از جهان