آغاز مراسم اسکار ۲۰۲۲ با آهنگ «زنده باش» بیانسه

آهنگ «زنده باش» بیانسه در انتهای فیلم شاه ریچارد به کارگردانی مارکوس‌گرین پخش می‌شود

بیانسه، خواننده و ترانه‌سرای مشهور آمریکایی با نخستین نامزدی اسکارش برای بهترین آهنگ اوریجینال فیلم هالیوودی «شاه ریچارد» و پس از دو سال فاصله از اجرای زنده، با دستی پر به صحنه بازگشت.

این خواننده و یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان عرصه موسیقی که خودش در زمینه کارگردانی و بازیگری دستی در آتش دارد و قبلا در فیلم‌هایی مانند پلنگ صورتی و دختران رؤیایی بازی کرده است، این‌بار کار ترانه‌سرایی، خوانندگی و تولید آهنگ برای یکی از بهترین فیلم‌های هالیوود را انجام داده که برای او نامزدی اسکار را به همراه داشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بیانسه، خواننده ۴۰ ساله آمریکایی، روز یکشنبه با اجرای خود مهمانان مراسم اسکار و بینندگان این برنامه زنده را غافلگیر کرد. او با آهنگ «زنده باش» به روی صحنه آمده بود که متنی مرتبط با موضوع فیلم و موفقیت ستارگان تنیس آمریکا، ونوس و سرینا ویلیامز، دارد. البته بیانسه به غافلگیر کردن مخاطبانش مشهور است و پیش‌ازاین در مراسم جوایز موسیقی ام‌تی‌وی سال ۲۰۱۱ بود که درحال اجرای زنده ناگهان با باز کردن لباسش، خبر از بارداری‌اش داده بود.

آهنگ «زنده باش» بیانسه در انتهای فیلم شاه ریچارد به کارگردانی مارکوس‌گرین پخش می‌شود. این فیلم درام زندگی‌نامه‌ای، به زندگی دو تنیسور زن آمریکایی و نقش پدرشان و سخت‌گیری‌های او در موفقیت آن‌ها می‌پردازد که برای ویل ‌اسمیت نیز جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به ارمغان آورد. کار تولید و ترانه‌سرایی آهنگ این فیلم را بیانسه با همراهی همکارش دیکسون انجام داده است.

اجرای زنده آهنگ «زنده باش» در زمین تنیس پارک تراگنیو در کامپتون کالیفرنیا و با حضور بازیگران زن فیلم و همچنین همراهی بلو آیوی‌کارتر، دختر ۱۰ ساله بیانسه و یکی از سه فرزند او، انجام شد. دلیل اجرای این آهنگ در زمین تنیس استادیوم کمپتون، مسابقه فینال تنیس این دو خواهر، درست زمان اجرای مراسم اسکار بوده است که اجرای آن هم‌زمان در سالن مراسم اسکار هم پخش شد.

بیشتر از موسیقی