تور سلطنتی: لباس مگان مارکل رکورد فروش زد

این لباس پنبه‌ای سبک‌وزن ۶۹ پوند قیمت دارد

دوک و دوشس ساسکس در سفر به آفریقای جنوبی - Betram MALGAS / POOL / AFP

دوک و دوشس ساسکس در شروع تور سلطنتی خود به آفریقای جنوبی رسیدند و پیش از همه‌چیز مگان به خاطر انتخاب لباس‌هایش مورد ستایش فراوان قرار گرفت.

این بانوی سلطنتی ۳۸ ساله برای شروع لباسی راه‌راه و سیاه و سفید طراحی یک برند اخلاقی مالاویایی به نام «مایامیکو» به تن کرده بود.

این لباس پنبه‌ای سبک‌وزن ۶۹ پوند قیمت دارد و هم‌اینک در فضای مجازی تا آخرین دانه آن فروخته شده است. 

مایامیکو از طریق یک خیریه که توسط موسس آن، پائولا ماسپری تاسیس شده به جوانان خلاق مالاویایی کمک می‌کند تا درباره شیوه‌های اخلاقی و پایدار تجارت در دنیای مد بیاموزند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وبسایت این شرکت اظهار می‌دارد: «این پروژه در حال حاضر به زنان محروم منطقه که بسیاری از ایشان به ایدز مبتلا شده و اکنون قیمومت کودکان یتیم ایدزی را بر عهده دارند، دوزندگی و خیاطی یاد می‌دهد و همچنین آنان را با مهارت‌های تجاری و مالی آشنا می‌سازد. بعد از آموزش‌های لازم آنها گواهی‌نامه لازم را گرفته و با هدایت و نظارت مداوم بر آنها و همچنین در دسترس قرار دادن طرح خرده اقتصادی، ایشان را قادر خواهیم ساخت تجارت خویش را آغاز کنند».

مگان اولین وظیفه رسمی خود در این تور در شهرک نیانگا در شهر کیپ تاون، را هم در لباس مذکور انجام داد که طراحی آن الهام گرفته از شکل و شمایل هنری آفریقا است.

مگان مارکل این لباس را با کفش روباز مشکی طراحی کاستانر کارینا تکمیل کرد که در تور سلطنتی سال ۲۰۱۴ به همراه همسرش در استرالیا نیز آن را پوشیده بود.

مگان در انتخاب لباس دوم‌اش برای روز هنگام سفر با هواپیمای بریتیش ایرویز نیز لباسی ساده و راحت، متشکل از یک پیراهن و شلوار سفید و یک‌جفت کفش راحتی زنانه انتخاب کرد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از سفر