ابراز تاسف ستاره هالیوود برای هاروی وایستاین، تهیه ‌کننده بدنام

رنه زلوگر می‌گوید امیدوار است هاروی واینستاین التیام پیدا کند

VALERIE MACON / AFP

«رنه زلوگر» درباره دست‌اندازی‌های جنسی هاروی واینستاین گفته است، برای «زنانی که لطمه خورده‌اند، متاسف» است، اما «برای وینستین هم متاثر» است و «امیدوار است که او التیام یابد».

این برنده جایزه اسکار به پادکست «هالیوود ریپورتر» گفته است که واینستاین هرگز با او رفتار غیرمتعارف نداشته است و از بابت اتهاماتی که این ستاره‌ساز سابق را احاطه کرده است،  ابراز تاسف کرد. 

زلوگر به اسکات فینبرگ، مجری برنامه گفت: «او خشن و شوخ بود و به شوخی گفت که «با این دامنت سکسی شده‌ای»، اما حرفهایش تهدیدآمیز و تحقیرکننده نبود. می‌دانستم که با آن فرم ناشیانه و ناجور، قصد دارد از من تعریف کند، اما هرگز این این حد فراتر نرفت».

«زلوگر» در پاسخ به این که درباره سقوط واینستاین چه فکر می‌کند، گفت: «این تعاملی بسیار بزرگ است، چون واینستاین همکار حرفه‌ای من و بخش مهمی از رویدادهای زندگی من  بوده است. او با من مهربان و سخاوتمند بود که در آن رفتار، تظاهر ندیدم».

«احساس نکردم که، اصطلاحش چیست، وقتی کسی به صورت مشروط محبت میکند چون در مقابل انتظاراتی دارد، معامله‌ای در کار باشد. اصلا چنین احساسی نکردم».

«این، مسئله مهمی است که مرا سخت غمگین می‌کند. برای خانواده‌‌اش متاسفم. برای زنانی که لطمه خورده‌اند متاسفم. امیدوارم التیام یابد تا بتواند صدماتش را جبران کند».

زلوگر یکی از مهمترین همکاران هالیوودی واینستاین بود و در یک رشته از فیلم‌های او از جمله شیکاگو، میس پاتر، و کوهستان سرد، بازی کرد که برای آخرین آن، اسکار گرفت. همچنین، واینستاین فیلم «دفتر خاطرات جونز» را از طریق شرکتش، «فیلم های میرامکس» در آمریکا پخش کرد. 

واینستاین هرگونه اتهام سوءرفتار جنسی را تکذیب کرده است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در حال حاضر، زلوگر یکی از «احتمال‌ها» برای دریافت اسکار ۲۰۲۰ برای بازی تاثیرگذارش در نقش جودی گارلند، در فیلم «جودی» است. نمایش این فیلم در اوایل ماه جاری در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو با استقبال شدیدی روبه‌رو شد و کف‌زدن‌های ممتد حضار که به‌پا ایستادند، تنها زمانی متوقف شد که زلوگر گریان به آن‌ها گفت (با به‌گریه انداختنش) آرایشش را خراب می‌کنند. 

فیلم «جودی» روز دوم اکتبر اکران خواهد شد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر