سلمان خان از نیش مار جان سالم به در برد

سلمان خان از این ماجرا به‌عنوان یک «درام اکشن واقعی» نام برد

سلمان خان و دیزی شاه ستارگان بالیوود - AFP

ستاره بزرگ بالیوود قبل از تولد ۵۶ سالگی‌اش مارگزیده شد‌. سلمان خان خبر داد که مارگزیده شده، اما از نیش آن جان سالم به در برده است. ا‌و بعد از شش ساعت از بیمارستان مرخص شده است.

به گزارش فرانس ۲۴، سلمان خان، هنرپیشه معروف بالیوودی که معمولا نقش‌های منفی را بازی می‌کند، از این ماجرا به‌عنوان یک «درام اکشن واقعی» نام برد.

او که طرفداران بسیار زیادی در هند دارد، اعلام کرد که روز دوشنبه قبل از تولد ۵۶ سالگی‌اش، زمانی که سعی داشت یک مار سمی را از خانه روستایی خود در نزدیکی بمبئی خارج کند، مار دو بار او را نیش زده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مارگزیدگی در هند موضوعی است که بسیار اتفاق می‌افتد. بر اساس مطالعه‌ای که در سال گذشته منتشر شد، در هند بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۹ حدود ۵۸۰۰۰ مرگ ناشی از مارگزیدگی اتفاق افتاده است؛ یعنی حدودا در هر روز ۱۶۰ مورد. بااین‌حال، این موضوع سلمان خان را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت.

این بازیگر جنجالی بارها به تیتر رسانه‌ها تبدیل‌شده است. او در سال ۲۰۰۲ به‌دلیل قتل مرد بی‌خانمانی در بمبئی مقصر شناخته شد، اما دادگاه عالی حکم پنج سال زندان او را به دلیل نبودن شواهد کافی لغو کرد. سلمان خان در سال ۲۰۱۸ نیز به کشتن دو بز کوهی کمیاب محکوم شد، اما این موضوع را انکار کرد.
او همچنین در طی مدت حرفه بازیگری به فعالیت‌های انسان‌دوستانه و خیریه پرداخته ‌است.

در اکتبر ۲۰۰۷، سلمان خان از موزه «مادام تسو» پیشنهادی دریافت کرد تا نمونه‌ای از پیکره مومی او را به نمایش‌ بگذارد. در ۱۵ ژانویه سال ۲۰۰۸ بود که پیکره مومی شکلی از سلمان خان در این موزه نصب شد. او چهارمین بازیگر و هنرپیشه هندی است که پیکره مومی شکل در موزه دارد.

 

بیشتر از جهان