چه کسی کیم کارداشیان را بیش از همه تهدید می‌کند؟

«نورث وست دختر کانیه وست است. آنها شبیه سیبی‌اند که از وسط نصف کرده باشند»

از چپ: کلویی کارداشیان، نورث وست، کیم کارداشیان وست، کندال جنر و کورتنی کارداشیان- Kanye West Yeezy در هفته مد نیویورک در Skylight Modern دKevin Mazur/Getty Images for Kanye West Yeezy/AFP

کیم کارداشیان اعتراف کرده است تنها کسی که برایش خطر دارد، دختر هشت‌ساله‌اش نورث وست است.

این ستاره نمایش‌های واقع‌نمای تلویزیونی روز پنجشنبه ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) ضمن حضور در پادکست «صادقانه با بری ویس» گفت نورث درست مانند پدرش کانیه وست است.

کارداشیان در پاسخ به سوال ویس در مورد این‌که چه کسی بیش از همه برایش خطر دارد گفت: «چه کسی برایم خطرناک است؟ می‌خواستم بگویم سیاستمداران، اما نه آن‌ها خطری برایم ندارند. شاید فقط دخترم نورث.»

او افزود «نورث وست دختر کانیه وست است. آنها شبیه سیبی‌اند که از وسط نصف کرده باشند.»

این غول صنعت زیبایی هم‌چنین در مورد واقعه اخیر پخش زنده نورث در تیک‌تاک که بدون اجازه مادرش بود و او را در حالت درازکش روی تخت نشان می‌داد، صحبت کرد.

کارداشیان گفت «ما در خانه قوانینی داریم به‌همین خاطر نورث در آن مورد واقعا احساس چندان بدی نداشت.» او افزود نورث بعدا فهمیده بود فعالیت‌هایش در رسانه‌های اجتماعی همه‌بین شده بوده است.

از من عذر خواست و گفت: «در تیک‌تاک دیدم که دچار دردسر شده‌ام.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نورث وست بزرگ‌ترین دختر کارداشیان است. او سه بچه دیگر به نام‌های سنت شش ساله، شیکاگو سه ساله و سلم دو ساله نیز از وست دارد.

کارداشیان هم‌چنین در این پادکست از فرهنگ طرد افراد صحبت کرد و آن را «مسخره‌ترین چیز ممکن» خواند.

او در توضیح نظرش گفت کاملا طرفدار «بازپروری افراد و آزادی بیان» است و گفت نباید افراد را به خاطر سخنان نامناسبشان در دوره نوجوانی، بعدا که تغییر کرده‌اند، طرد کرد.

او گفت «به نظرم اگر کسی را به خاطر رفتار یا گفتار گذشته‌اش طرد کنیم، در واقع با او وارد گفتگو نشده‌ایم تا واقعا درکش کنیم.»

این زن که چهار فرزند دارد، هم‌چنین به شایعات اخیر در مورد قرارهای عاشقانه‌اش با پیت دیویدسون دامن زد. این طنزپرداز از سال ۲۰۱۴ تاکنون پای ثابت نمایش طنز زنده شنبه‌شب‌های تلویزیون ان‌بی‌سی بوده است.

وقتی مجری از کارداشیان پرسید کدام‌یک از عوامل اس‌‌ان‌ال را از همه بیشتر دوست دارد، وی این پرسش را «موذیانه» خواند و جواب داد «خودت می‌دانی کدام.»

© The Independent

بیشتر از زندگی