جسی نلسون برای لاغر ماندن فقط نوشابه رژیمی می‌خورد

تمرکز بیش‌ از اندازه بر اینکه دیگران چه می‌گویند، او را تا مرز خودکشی پیش‌ برد

Tolga AKMEN / AFP

«جسی نلسون» از گرسنگی دادن به خود در اوج شهرتش پرده برداشت. این خواننده‌ گروه «لیتل میکس» در گفت‌وگو با نشریه‌ «گاردین» گفت گاهی برای رفتن به فیلم‌برداری یا اجرای تلویزیونی فقط نوشابه می‌خورده است. 

«نلسون» گفت: «چهار روز تمام فقط کوکاکولای رژیمی می‌خوردم. وقتی که احساس می‌کردم قدری سرم گیج می‌رود یک بسته گوشت ژامبون می‌خوردم چون می‌دانستم کالری ندارد. بعد افتادم به شکم‌چرانی و از خودم بدم آمد».

«نلسون» در ادامه گفت فکر نمی‌کرد که دچار اختلال غذایی شده باشد. او گفت: «می‌دیدم که دارم وزن کم می‌کنم و گاهی هم تعریف و تمجیدهایی می‌شنیدم که منرا به ادامه دادن تشویق می‌کرد. به خودم می‌گفتم باید همین حالت را حفظ کنم».

«خوب بودن اجرا یا عالی بودن آدم برای کسی اهمیت نداشت».

این خواننده‌ی ۲۸ ساله از هراس شرکت در رویدادهایی یاد کرد که ممکن بود از او عکس‌بگیرند و به همین خاطر در آن‌ها حضور نمی‌یافت.

نلسون در مورد نگرانی‌هایی که از شکل اندامش داشت می‌گوید یک بارهم که برای گزارش تصویری به مجله‌ای رفته بود از این که لباس‌هایی که برایش آوردند اندازه‌اش نبود «زارزار» گریه کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @jesynelson on

در قسمتی از همین مصاحبه، نلسون از اقدام به خودکشی بعد از ناراحت شدن از اذیت‌ و آزار مزاحم‌های اینترنتی یاد کرد.

نلسون گفت:«احساس می‌کردم که دیگر جسم و بدنم تحمل آن همه درد و رنج را ندارد».

نلسون می‌گوید الان وضعیت بهتری دارد. «اشتباه نکنید؛ هنوز هم روزهایی احساس بدبختی و فلاکت می‌کنم اما به جای آن که به خودم سرکوفت بزنم به خودم می‌گویم اشکالی ندارد؛ الان غم و غصه به سراغم آمده است اما می‌گذرد. قبلاً فکر می‌کردم حق ندارم غصه بخورم.»

نلسون افزود که رابطه داشتن با «کریس هیوز»، شرکت‌کننده سابق مسابقه مجموعه «جزیره‌ عشق» نیز به وی کمک کرده است.

هیوز روز یکشنبه که این مصاحبه منتشر شد در پیامی توییتری از رک‌گویی نلسون ستایش کرد و نوشت: «دوست‌دختر من بهترین سرمشق مادر ... ها در این سیاره است.»

در مورد دست و پنجه نرم کردن نلسون با تبعات شهرت، جلوه‌ جسمانی، و سلامت روانی در فیلم مستند جدید «بی‌بی‌سی-۱» به نام «جسی نلسون: انگشت‌نما» بیشتر مورد بحث قرار گرفته است. این فیلم در ساعت ۹ شب ۱۲ سپتامبر پخش می‌شود.

اگر در بریتانیا دچار اختلال غذایی هستید و به پشتیبانی نیاز دارید با خط راهنمای بیت به شماره‌ی 08088010677، خط جوانان به شماره‌ ۰۸۰۸۸۰۱۰۷۱۱ و خط دانش‌آموز به شماره‌ ۰۸۰۸۸۰۱۰۸۱۱ تماس بگیرید.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی