«میدان» ریاض، رقیب تایمز نیویورک

جشنواره «موسم ریاض ۲۰۲۱» خیابان‌ها و میدان‌های این شهر را به منطقه‌ای بی‌نظیر تبدیل کرده است

خیابان‌های اطراف منطقه‌‌ «میدان» یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جشنواره «موسم ریاض» است، منطقه‌ای که با نورپردازی‌های فراوان از کیلومترها دورتر تماشاچیان را به سمت خود می‌کشاند.

به گزارش سعودی گزت، در این منطقه که یکی از مهم‌ترین مقاصد تفریحی بازدیدکنندگان جشنواره موسم ریاض ۲۰۲۱ محسوب می‌شود، صفحه‌نمایش‌های غول‌پیکری به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع و ارتفاع ۳۰ متر این منطقه را احاطه کرده‌اند که باعث شده است این منطقه به رقیب معروف‌ترین میدان‌های بین‌المللی مانند میدان تایمز نیویورک تبدیل شود. این نمایشگرها طوری تعبیه شده‌اند که توجه بازدیدکنندگان را هنگام عبور به خود جلب می‌کنند و آخرین خدمات، پروژه‌ها و محصولات برندهای داخلی و بین‌المللی را به نمایش می‌گذارند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این منطقه همچنین یک خانه مد وجود دارد که مورد‌توجه علاقه‌مندان ظرافت و زیبایی است. در این خانه مد، کارگاه‌های تخصصی مد با نظارت کارشناسان بین‌المللی برگزار می‌شود.

کسانی که عاشق خرید باشند و کسانی که پیاده‌روی را دوست داشته باشند، هر دو گروه از حضور در محدوده «میدان» لذت می‌برند زیرا در کنار مسیر پیاده‌روی، انواع مراکز خرید و مغازه‌هایی قرار دارند که با فروش جدیدترین مدل‌های عطر و پوشاک از سراسر جهان، تجربه خرید متنوعی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

«میدان» یکی از مناطق ۹ گانه تفریح و سرگرمی است که روز سه‌شنبه ۲ نوامبر افتتاح شد و قرار است پذیرای بازدیدکنندگان از جشنواره موسم ریاض ۲۰۲۱ باشد.

 

بیشتر از جهان