پاول مک‌کارتنی: از نوه‌‌ام با تهدید چاقو سرقت شده

تلفن همراه نوه ستاره گروه بیتلز در لندن از او دزدیده شد

GABE GINSBERG / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

پاول مک‌کارتنی گفت اخیرا در لندن از نوه‌‌اش با تهدید چاقو، سرقت شده است. ستاره گروه بیتلز گفت این حادثه او را به یاد حادثه ‌مشابهی در دوران کودکی خود هنگام زندگی در لیورپول می‌اندازد که ساعت‌‌مچی‌اش از او دزیده شد.

مک‌کارتنی به تایمز گفت: «در لندن یکی از نوه‌های بزرگ من، مورد سرقت واقع شد و گوشی همراهش را از دست داد. این حادثه مرا به کودکی خود باز گرداند که در یک بار در لیورپول مورد سرقت واقع شدم و به همین‌خاطر توانستم با تجربه او ارتباط برقرار کرده و با او حرف بزنم».

مک‌کارتنی هم‌چنین افزود که به نوه‌اش سفارش کرده هرگز حتی اگر دوباره در چنین موقعیتی قرار گرفت، تصمیم به مقابله با خشونت نگیرد. وی اضافه کرد: «نوه‌ام به من گفت، بدترین احساس این است که می‌بایست طرف را با مشت می‌زده و از عدم انجام آن احساس شرمندگی می‌کند. من گفتم: «نه، نه، نه، نه! طرف چاقو داشته و تو نمی‌دانی، ممکن است از آن استفاده کند». خلاصه که روزهای ترسناکی است این روزها».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مک‌کارتنی همچنین از دغدغه‌های پیرامون مسائل زیست‌محیطی در این مصاحبه صحبت کرد و گفت: «تغییر اقلیم؟ واقعا امیدوارم کسی به زودی کاری جدی در این‌باره انجام دهد. خیلی دلگرم‌کننده است که می‌بینم افرادی که درگیر این کارها هستند، کودکان هستند. سایرین همه به دنبال کسب پول در کوتاه مدت هستند».

کتاب مک‌کارتنی برای کودکان با نام «سلام، رفیق‌بزرگ»! (Hey, Grandude!) در پنج سپتامبر منتشر شد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی