جنجال عجیب بر سر واکسن کرونا: جدال نیکی میناژ با روزنامه‌نگاران

میناژ مدعی شد یکی از آشنایانش پس از دریافت واکسن کرونا «دچار ناتوانی جنسی شده است»

ادعای نیکی میناژ در باره واکسن کرونا با واکنشهای متفاوتی روبرو شد - ANGELA WEISS / AFP

نیکی میناژ، خواننده‌، اطلاعات شخصی روزنامه‌نگارانی را منتشر کرده است که سعی کرده‌اند با منبع نظرات بحث‌برانگیز او در شبکه‌های اجتماعی درباره واکسن کرونا تماس بگیرند.

به گزارش دیلی بیست، دو روزنامه‌نگاری که هدف خشم این خواننده قرار گرفته‌اند، شارلین رمپرساد، خبرنگار روزنامه گاردین مدیا لیمیتد در ترینیداد، و جیمز فیلدینگ، خبرنگار روزنامه دیلی میل، هستند.

میناژ پس از تلاش این خبرنگاران برای تماس با اعضای خانواده و دوست عموزاده‌اش که میناژ مدعی بود پس از دریافت واکسن کرونا «دچار ناتوانی جنسی شده است»، به خشم آمد.

او هفته گذشته نوشت: «بیضه‌هایش متورم شد. او چند هفته مانده بود که ازدواج کند. حالا دختر عروسی را لغو کرده است. بنابراین فقط دعا کنید و مطمئن شوید که با تصمیم‌ خود (درباره واکسن) راحت هستید، و آن را به‌تان زورچپان نمی‌کنند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چنان که قابل درک است، روزنامه‌نگاران پی آن مردی را گرفتند که میناژ از او یاد کرده بود، و او هم تلافی کرد.

میناژ در اینستاگرام، علاوه بر انتشار «اسکرین‌شات»‌هایی از تلاش‌های رمپرساد برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده‌ او، نوشت: «شارلن رمپرساد هرزه. روزهای لعنتی تو به شماره افتاده است. زن بدکاره‌ کثیف.» میناژ همچنین شماره تلفن و تصویر رمپرساد را همراه با کارت ویزیت فیلدینگ به اشتراک گذاشت.

او که در کشور کارائیبی ترینیداد متولد شده و در نیویورک بزرگ شده است، نوشت: «تهدید خانواده‌ام در ترینیداد برای‌تان عاقبت خوبی نخواهد داشت.»

میناژ به خاطر دیدگاه‌های نامتعارفش درباره ایمنی واکسن که آن را هنوز دریافت نکرده است، با واکنش منفی روبه‌رو شده است. او همچنین به دلیل الزام به واکسینه بودن، از حضور در مت گالا خودداری کرد.

ادعاهای عجیب او حتی توجه کاخ سفید را به خود جلب کرده است.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، این هفته به خبرنگاران گفت: «ما با نیکی میناژ و یکی از پزشکان خود تماس گرفتیم تا به پرسش‌های وی درباره ایمنی و اثربخشی واکسن پاسخ دهیم. امیدواریم هر کسی که پلتفرم بزرگی در اختیار دارد، اطلاعات دقیق درباره واکسن منتشر کند.»

میناژ ۳۸ ساله نزدیک به ۲۳ میلیون در توییتر و ۱۵۷ میلیون در اینستاگرام دنبال‌کننده دارد.

شرکت گاردین مدیا لیمیتد، کارفرمای رمپرساد، روز جمعه با صدور بیانیه‌ای حمله این خواننده مشهور به این روزنامه‌نگار را محکوم کرد.

در آن بیانیه آمده است: «امروز یکی از روزنامه‌نگاران ما، در پیگیری مشروع روایتی که مورد توجه محلی و بین‌المللی نیز هست، از طریق رسانه‌های اجتماعی مورد حملات مختلفی از جمله تهدید به مرگ قرار گرفته است.» در ادامه بیانیه آمده است: «این رفتار ناپذیرفتنی است و ما همه اقداماتی که در توان خود داریم، برای اطمینان از امنیت او انجام داده‌ایم.»

بیانیه می‌افزاید: «در گاردین مدیا لیمیتد، ارعاب خبرنگاران را به هر شکلی محکوم می‌کنیم ... استفاده از رویکرد تهاجمی در رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد رعب و وحشت می‌تواند آثار سوء جسمی و روانی بر مردم داشته باشد. به عنوان یک رسانه مسئول، دیگران را تشویق می‌کنیم تا در برابر این نوع رفتارها ایستادگی کنند، زیرا همه ما می‌توانیم در حل این چالش جهانی ناشی از ماهیت فراگیر رسانه‌های اجتماعی، تغییر و تحول ایجاد کنیم. »

© The Independent

بیشتر از زندگی