ماجرای آن دست در پوستر فیلم «زیبایی آمریکایی»

شکم برهنه، دست ظریف و گل سرخ، هیچ‌‌یک متعلق به بازیگران فیلم نیست

هندریکس هفته گذشته با شرکت در برنامه ریچ ایسن کل ماجرای این عکس را تعریف کرد - پوستر فیلم زیبای آمریکایی 

پوستر فیلم «زیبایی آمریکایی» یکی از مشهورترین پوسترها در تاریخ سینما است. آن شکم برهنه جوان، آن گل سرخ و آن دست با ناخن‌های مانیکورشده و تمیز، که در واقع هیچ‌‌یک متعلق به بازیگران آن فیلم نیست.

کوین اسپیسی در آن فیلم محصول ۱۹۹۹ در نقش لستر بازی کرد؛ مردی که زندگی‌اش در ظاهر بی‌نقص است، اما در باطن کم‌کم رو به پریشانی می‌رود. در گیرودار زندگی، شیفته دوستِ دخترش، آنجلا، با بازی منا سوواری می‌شود.

در سال ۲۰۱۹ مشخص شد دستی که بر پوستر فیلم نقش بسته متعلق به سوواری نیست، بلکه به کریستینا هندریکس ستاره فیلم «مردان دیوانه» تعلق دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هندریکس با انتشار عکس این پوستر معروف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «واقعا جالب... توجه کنید... من زمانی مدل بودم و گاهی هم مدل دست بودم... این دست من است بر شکم مدلی دیگر... از این که نقشی در این فیلم داشتم به خودم می‌بالم، حالا به هر ترتیب!!! #زیبایی_آمریکایی.»

هندریکس هفته گذشته با شرکت در برنامه ریچ ایسن کل ماجرای آن عکس را تعریف کرد.

هندریکس گفت: «زمانی مدل بودم و یکی از کارهای بامزه‌ای که به من پیشنهاد شد، همکاری در تهیه پوستر یک فیلم بود. اصلا نمی‌دانستم چه فیلمی است. دو مدل بودیم، من و یکی دیگر. به حالت‌‌های مختلف عکس گرفتیم، دست او بر شکمش، دست او بر شکم من و دست‌ من بر شکم هردومان. دست من و شکم او بهترین گزینه شد.»

این شکم نیز بر اساس گزارش‌ها به مدل و بازیگری به نام کلویی هانترتعلق دارد.

هندریکس در ادامه گفت: «چند تا کار دیگر هم به عنوان مدل دست انجام دادم. من رقصنده باله بودم و شاید به همین دلیل حرکت فاخر دست را بلدم. کار جالب و ساده‌ای بود. شاید حدود ۱۰۰ دلار هم بابتش گرفتم. خوشحال بودم که کاری داشتم. نمی‌دانستم زیبایی آمریکایی قرار است چطور فیلمی باشد. وقتی بالاخره فیلم را دیدم گفتم "وای، آن دست من است!"»

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر