اعتراف زنی به جرم سرقت از بانک برای تهیه پول جراحی پلاستیک

زن تراجنسی که قصد داشت برای زنانه‌تر کردن چهره خود به خارج از کشور سفر کند

در پی این اعتراف، قاضی رَندی پرسیچ مولر بابت هر فقره سرقت ۱۵ سال حبس برای فاچی تعیین کرده‌ است که هم‌زمان به اجرا در خواهند آمد- Gulfort Police

بنا به اعلام دادستانی بخش، زنی اهل آلاباما به انجام دو فقره سرقت اعتراف کرد. این زن به ظاهر برای تهیه پول جراحی پلاستیک دست به این اقدام زده بود.

این سرقت‌ها دو سال و اندی پیش در شعبه بانک بانکورپ‌ ساوث در گلف‌پورت رخ داد. قرار بود جلسات دادگاه رسیدگی به این مساله از ماه آینده (ژوئن) آغاز شود اما متهم، آیکانیک فاچی، قبل از شروع جلسات دادگاه از وکیل خود خواست برگه اعتراف او را به دادگاه تحویل بدهد. این اعتراف بعد از دو سال مباحثات بین وکیل این خانم و دادگاه اتفاق افتاد.

فاچی که یک زن تراجنسی است قصد داشت برای انجام جراحی پلاستیک به منظور زنانه‌تر کردن چهره خود به خارج از کشور سفر کند. قرار بود او با استفاده از پول‌های سرقتی هزینه جراحی گونه‌ها، لب و بینی خود را بپردازد.

در پی این اعتراف، قاضی رَندی پرسیچ مولر بابت هر فقره سرقت ۱۵ سال حبس برای فاچی تعیین کرده‌ است که هم‌زمان به اجرا در خواهند آمد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کراسبی پارکر دادستان بخش گفت: «از اداره پلیس گلفپورت بابت شناسایی، تعقیب و دستگیری سریع این متهم تشکر می‌کنیم.»

در روز ۲۲ مارس ۲۰۱۹ و در پی تماس یکی از شعب محلی بانکورپ‌ساوث واقع در جاده کووان ماموران پلیس راهی این بانک شدند. کارکنان بانک به پلیس گفتند که فاچی برای سرقت به بانک آمده بود.

فاچی یادداشت تهدیدآمیزی به متصدیان بانک داده بود و از آنها خواسته بود پول‌های صندوق را به او بدهند. پلیس از همانجا رد سرقت را دنبال کرد.

فیلم این سرقت توسط دوربین‌های امنیتی بانک ضبط شده بود. پلیس با استفاده از فیلم ضبط شده عکس‌هایی از سارق به همراه درخواست کمک برای شناسایی و دستگیری او را در اختیار رسانه‌ها گذاشت.

پلیس گزارش‌هایی در مورد یک ماشین رها شده در نزدیکی بانک دریافت کرد و شاهدان گفته بودند شخصی را در حال دور شدن از این ماشین دیده‌اند که به تصاویر فرد مظنون شباهت داشت.

مشخص شد که صاحب این کادیلاک رها شده فاچی ساکن اَشفورد در آلاباما است.

سرانجام فاچی در روز ۳۰ مارس ۲۰۱۹ و بعد از گذشت ۸ روز از این اتفاق در فرودگاه بین‌المللی هیوستن در حال بازگشت از مکزیک دستگیر شد. او از طریق ردیابی گوشی تلفن همراهش شناسایی و دستگیر شد و به دلیل صورت بانداژ شده بعد از جراحی با سایر مسافران تفاوتی چشمگیر داشت.

© The Independent

بیشتر از جهان