آلمان وبسایت پورن کودک با ۴۰۰ هزار کاربر را بست

شنیع‌ترین تصاویر سوءاستفاده جنسی از کودکان نوپا، اکثرا پسربچه، در این سایت کشف شد

به گفته دادستان‌های فرانکفورت، «بویزتاون یکی از بزرگترین پلتفرم‌های دارک ‌نت پورنوگرافی کودکان در جهان» است و حداقل از سال ۲۰۱۹ فعال بوده است- Pexels

در پی تحقیقات گسترده در سطح بین‌المللی در فروم «دارک وب» (بخش تاریک اینترنت)، یکی از بزرگترین تارنماهای پورنوگرافی کودکان در جهان مسدود شد و مدیران مظنون آن دستگیر شدند.

دادستان‌های آلمان در بیانیه‌ای مشترک با اداره پلیس جنایی فدرال، گفتند سه مظنون که گفته می‌شود مدیران تارنمای «بویزتاون» (Boystown) هستند، و یک کاربر را دستگیر کرده‌اند.

بر اساس این بیانیه، مظنونان بدون ذکر نام، مردی ۴۰ ساله از پدربربورن، مردی ۴۹ ساله از مونیخ، و مردی ۵۸ ساله از شمال آلمان هستند. نفر آخر چند سال است در پاراگوئه زندگی می‌کند و مقامات آلمان خواستار استرداد وی شده‌اند.

از قرار، افراد مذکور به ۴۰۰ هزار عضو این تارنما روش‌های فرار از پلیس را (در هنگام استفاده از این پلتفرم برای دسترسی به تصاویر و فیلم‌های غیرقانونی)  آموزش داده بودند.

چهارمین مظنون، مردی ۶۴ ساله از هامبورگ، به عنوان یکی از فعال‌ترین کاربران این پلتفرم متهم شده است و گفته می‌شود بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مورد بارگذاری (آپلود) کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته دادستان‌های فرانکفورت، «بویزتاون یکی از بزرگترین پلتفرم‌های دارک ‌نت پورنوگرافی کودکان در جهان» است و حداقل از سال ۲۰۱۹ فعال بوده است.

آن‌ها افزودند که «شنیع‌ترین تصاویر سوءاستفاده جنسی از کودکان نوپا»، اکثرا پسر، را در این تارنما کشف کرده‌اند و کاربرانی از سراسر جهان آن‌ها را تماشا و معامله کرده بودند.

این دستگیری‌ها به دنبال تحقیقات بین‌المللی صورت گرفتند که در رأس‌شان نیروی ویژه پلیس آلمان بود.

به گفته این نیروی ویژه، تحقیقات آنان با همکاری «یوروپُل»، آژانس اتحادیه اروپا برای همکاری در اجرای قانون، و مقامات هلند، سوئد، استرالیا، ایالات متحده و کانادا در «دارک ‌وب» انجام شد و هفت ساختمان در آلمان در ارتباط با آن تفتیش شدند.

دسترسی به «دارک ‌وب» غیرقانونی نیست، اما این فروم دسترسی به برخی فعالیت‌های غیرقانونی را فراهم می‌کند. این بخش از اینترنت تنها با اجازه یک شخص خاص یا با استفاده از نرم‌افزار‌های ویژه قابل دسترسی است، بنابراین از دید اغلب کاربران ​​اینترنت پنهان است.

© The Independent

بیشتر از جهان