مَت هِیگ، تشکر دست نویس مگان مارکل را به اشتراک گذاشت

دوشس ساسکس نقل قولی از این نویسنده را در مجله استفاده کرد

Antonio Olmos/The Observer

مَت هیگ، فعال در زمینه سلامت روان، یادداشت تشکری را که از دوشس ساسکس دریافت کرده است، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

اوائل این ماه، مگان مارکل  یکی از شعرهای «محبوب» خود را در مورد مثبت بینی بدن که هیگ، مؤلف آثار پرفروش آن را سروده است، در نسخه ماه سپتامبر مجله ووگ که سردبیر مهمان آن بود چاپ کرد.

این قطعه که «یادداشتی از ساحل» نام دارد برگرفته از کتاب «یادداشت‌هائی از کره مضطرب» هیگ است.

روز یکشنبه، نویسنده ۴۴ ساله عکسِ دست نوشته دریافتی از دوشس را که او را به عنوان «نیروی تغییر» ستوده است در اینستاگرام گذاشت.

یادداشت روی کارتی منقش به تاج با حروف اول نام دوشس نوشته شده که می‌گوید: «مت عزیز، از پائیز گذشته که – یادداشت‌هائی از کره مضطرب – را خواندم، این کتاب بلافاصله کتاب مورد علاقه‌ام شد. وقتی فهمیدم سردبیرمهمان نسخه سپتامبر مجله ووگ خواهم بود، می‌دانستم تو نیز باید سهمی در آن داشته باشی. از اینکه نیرویی برای تغییر هستی از شما تشکر می‌کنم. جهان به وجود افراد بیشتری مانند شما نیاز دارد!»

هیگ توضیح داده است که یادداشت دوشس را که از کاخ کنزینگتون پُست شده بود، در میان مجله‌ها و صورت حساب‌هائی که معمولا به صندق پستی‌اش می‌آید، پیدا کرده است.

این نویسنده که تجربه‌های اضطراب و افسردگی خود را بصورت رویدادنامه می‌نویسد توضیح داده که چطور آرزو می‌کرد می‌توانست به «خود جوان و ناامیدش که به خودکشی گرایش داشت از شگفتی‌هایی که باید به خاطر آنها زنده ماند» بگوید.

در پایان پُست، هیگ با اشاره به دستخط بی نقص مارکل به شوخی نوشته که در کلاس خطاطی ثبت نام کرده است.

مارکل پنج سال قبل از بازی درسریال تلویزیونی سوتس (Suits) یا دادخواست‌ها، در شرکت پیپر سورس (Paper Source)، که یک کارگاه کوچک ساخت کاغذهای تزئینی و نوشت ابزار سفارشی در بورلی هیلز است بعنوان خوشنویس کار می‌کرد که باعث شکوفائی او در حرفه هنرپیشگی شد.

در مدت اشتغال در آن شرکت، مارکل مشاورمشتریان شرکت برای انجام طرح‌هایشان در رویدادهای خاص بود و در کلاس دو ساعته خوشنویسی هم تدریس می‌کرد.

هفته گذشته، هیگ در اینستاگرام درباره مارکل و نوشته او در ووگ بریتانیا اظهار نظر کرد.

او نوشت: «خوشحالم که او از طنز احمقانه من خوشش آمد و شعر مرا قطعه محبوبش نامید. افتخاری سورئال است».

مثبت بینی بدن موضوعی است که دوشس در گذشته نیز به آن پرداخته است.

در اکتبر ۲۰۱۸ زمانی که مارکل از برنامه اینترنتی جوانان در کافه مارانوئی  نیوزلند  بازدید می‌کرد، به تاثیر ایربراشینگ و رتوش عکس پرداخت.

او‌ در آن زمان گفت: «عکس‌هائی که در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید، نمی‌دانید که آیا صورت طبیعی فرد است یا اینکه فیلتر شده است. قضاوت در باره ارزش وجودی شما بر اساس تعداد «مورد پسندی» که می‌گیرید کج و معوج می‌شود».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style/

© The Independent

بیشتر از زندگی