پیرس مورگان: «تشت رسوایی» خانواده کارداشیان «از بام افتاده است»

جنجال بر سر انتشار عکس روتوش نشده کلویی کارداشیان در اینستاگرام

کلویی کارداشیان (چپ) و خواهرش کورتنی کارداشیان- Jamie McCarthy/Getty Images for Gabrielle's Angel Foundation/AFP

انتشار عکس روتوش‌نشده کلویی کارداشیان در فضای مجازی و سپس محو آن از این فضا، باعث درگرفتن بحث‌هایی راجع به واقعیت تصاویر اینترنتی شده و واکنش پیرس مورگان را نیز برانگیخته است.

مورگان در ستون ثابت خود در روزنامه میل آنلاین به عکس روتوش‌نشده کلویی ۳۶ ساله اشاره کرد که بر اساس گزارش‌ها، گویا سهواً منتشر شده است.

این ستاره مجموعه «پا به پای خانواده کارداشیان» در آن عکس که بسیاری از اهالی فضای مجازی آن را «زیبا» دانسته‌اند، طبیعی‌تر از عکس‌هایی به نظر می‌رسد که در رسانه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کند. او در آن عکس روتوش‌نشده، با صورت بی‌آرایش، موها را دم‌اسبی بسته و بیکینی به تن دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مورگان نوشت: «فکر نمی‌کردم خانواده کارداشیان بتواند بیش از پیش مرا شگفت‌زده کند، اما ظاهراً اشتباه می‌کردم.»

«عکسی که این هفته از کلویی کارداشیان با بیکینی پلنگی در فضای مجازی همه‌بین شده است، واقعاً حیرت‌انگیز است. زیرا واقعی است.»

«نه فیلتر دارد، نه موخشک‌کن‌ زده، و آرایش خیلی سبکی با موهای دم‌اسبی دارد؛ یعنی دقیقاً تصویری از ظاهر واقعی خانم کارداشیان.»

مجری سابق برنامه «صبح بخیر بریتانیا» خانواده کارداشیان را به «تظاهر» به بی‌نقص بودن چهره و اندام‌شان متهم کرد و افزود «کل این خانواده سال‌ها است دارند همین کار را می‌کنند.»

او گفت: «حالا که سهواً عکسی واقعی از آنان منتشر شده، تشت رسوایی‌شان از بام افتاده است.»

اعضای خانواده کارداشیان، از جمله خواهران کیم و کایلی، پیش‌تر نیز متهم به دستکاری عکس‌هاشان شده بودند و با انتقاداتی در زمینه تبلیغ معیارهای ناواقعی زیبایی مواجه بودند.

مورگان نوشت که هفته گذشته کلویی ۱۲ عکس با بیکینی در صفحه اینستاگرام خود با ۱۳۶ میلیون دنبال‌کننده منتشر کرده است. او مدعی شد که تک‌تک آن عکس‌ها «کلی روتوش‌شده است.»

مورگان در ادامه نوشت: «در مقایسه با همه عکس‌های بسیار اغراق‌آمیز و پر زرق و برقی که به دقت و با برنامه در فضای مجازی منتشر کرده، در این عکس کمرش پهن‌تر، قوس‌های بدنش ملایم‌تر، و پوستش بسیار ناصاف‌تر است.»

«این عکس، کلوییِ بی‌رنگ و لعاب را با همه عیب و نقص‌هایش نشان می‌دهد و بسیار ترسناک است، البته باید فوراً بگویم که نه برای من.»

«به نظر من این تصویر متفاوت بسیار هم طبیعی است، همان طور که تصویر سایر اعضای خانواده کارداشیان در ذهن من طبیعی است. اما این تصویر برای خود کلویی بسیار ترسناک بود.»

کلویی کارداشیان روز چهارشنبه در واکنش به انتشار آن عکس گفت: «واقعا از این‌همه فشار و تمسخر دائمی و قضاوت‌‌هایی که تمام عمر در مورد ظاهرم روی من بوده تا بی‌نقص و با معیارهای دیگران هم‌خوان باشم، خسته شده‌ام.»

«کلویی خواهر چاقه است، کلویی خواهر زشته است، احتمالاً پدر واقعی‌اش این نیست، چون چهره‌اش خیلی با او فرق دارد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی