یک زن تگزاسی به قتل کودک شش‌ساله‌اش برای دریافت پول بیمه‌ عمر متهم شد

این مادر متهم شده که با نوشاندن یک نوشابه باعث مرگ کودک خود شده است

پزشکی قانونی به قتل گواهی داده است - عکس از توییتر blid

یک زن تگزاسی متهم شده است که پسر ۶ ساله‌اش را با نوشیدنی مرگباری از مواد مخدر به قتل رسانده است. گفته می‌شود که با آن نوشیدنی، کودک چند روز قبل از مرگ دچار توهمات وحشتناک شده بود.

دادستان‌ها می‌گویند اشلی مارکس حدود یک ماه قبل از مرگ پسرش، جیسون سانچز-مارکس، دو بیمه‌ عمر خریداری کرده بود. پزشک قانونی به قتل گواهی داده است.

خانم ماركس به قتل عمد متهم شده است که در صورت اثبات جرم، با حداکثر مجازات اعدام روبه‌رو است. او روز دوشنبه گذشته در دادگاهی در هیوستون حاضر شد و حکم قاضی برای سپردن مبلغ وثیقه ۷۵۰ هزار دلاری به وی اعلام شد. طبق گزارش رسانه‌های محلی، یکی دیگر از شرایط وثیقه او این است که نباید با افراد زیر ۱۷ سال تماس و ارتباطی داشته باشد.

در مدارک پرونده که به دفتر دادستان منطقه هریس ارائه شد، دادستانی می‌گوید خانم ماركس قبل از مرگ فرزندش دو بیمه‌ عمر به ارزش ۵۰ هزار دلار خریداری کرده بود. در هر دو بیمه‌‌، تنها ذینفع خانم مارکس است.

پلیس گفته است که خانم مارکس نخست اطلاع از وجود آن بیمه‌نامه‌ها را انکار کرد و گفت که وقتی او آن بیمه‌نامه‌ها را امضا کرده، فکر می‌کرده که برای کار دیگری است. پلیس گفت که سو‌ءظن‌ها هنگامی مطرح شد که مشخص شد خانم مارکس خود دارای گواهینامه فروش بیمه‌نامه است.

طبق سوابق دادگاه، کالبدشکافی پس از پیدا کردن مقادیری مسموم‌کننده از مت‌آمفتامین و کوکائین و انواع مختلف آنتی‌هیستامین بدون نسخه پزشک، مرگ پسر او را قتل اعلام کرد.

پدربزرگ این پسر به پلیس هیوستون گفت که پس از آن که خانم مارکس به پسرش دارو داد، پسر دچار توهم شد و «فکر می‌کرد که روی لباسش پر از حشره است». بر اساس اسناد دادگاه، نوه او «از توهماتش دچار وحشت شده بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پدربزرگ مقتول، آدام مارکس، به پلیس گفت که بعد از آن که به دخترش گفت پسرش پس از مصرف دارو دچار توهم شده است، وی به او گفت که به پسرش داروی بیشتر بدهد. او به پلیس گفت که از  حرف دخترش پیروی نکرده است. در هنگام حادثه، مقتول و خواهرش با پدربزرگشان زندگی می‌کردند.

پدربزرگ همچنین به پلیس گفت که دخترش چند ساعت قبل از مرگ به پسرش داروی بیشتری به نام نیكویل داد. طبق گفته سازنده این دارو، نیكویل نباید به کودکان زیر ۱۲ سال داده شود.

دادگاه تصمیم گرفته است که شواهد این پرونده را در ۱۶ آوریل بشنود.

گزارش تکمیلی توسط دیگر خبرگزاری‌‌ها

© The Independent

بیشتر از جهان